2024/09/22     י"ט אלול התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

פסטיבל היין 2016 באר שבע
Wednesday 14 September 2016, 07:00pm
To Thursday 15 September 2016
Contact בטלפון 08-6290080 או בפייסבוק 'אגף האירועים בחברת כיוונים'

יינות מיקבים ידועים ויקבי בוטיק קטנים
מופעי אמנות ייחודים, דוכני גבינות, שמני זית ושוקולד
להקת אטרף, סינגולדה וחברים,
חגיגה שמחה במתחם הקטר!
14-15 בספטמבר 2015

1

פסטיבל היין בבאר שבע יתקיים זו השנה הרביעית במתחם הקטר בעיר העתיקה, באר שבע. הפסטיבל יכלול טעימות של יינות מרתקים, חדשים ונדירים, הופעות ישראליות ומסיבה לטינית ויתקיים בימים רביעי וחמישי, 14 ו-15 בספטמבר 2016.

הפסטיבל משלב את פריחתם של יקבי הבוטיק, חוגג את זכייתם של מותגים ישראליים בתחרויות עולמיות ומזכיר את הפופולריות העולה של סיורים מודרכים ביקבים והופעתם של ברי יין ברחבי הארץ. השנה זה קורה שוב במתחם הקטר שבעיר העתיקה, בהובלת עיריית באר שבע ובהפקת אגף האירועים העירוני בחברת כיוונים.

המתחם נבחר במיוחד עקב יופיו הערכים ההסטוריים שהוא מייצג, שמעניקים נופך מיוחד לחוויית הבילוי באירוע. ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ': "מתחם תחנת הרכבת התורכית בבאר-שבע הוא אחד היפים והמרגשים במדינת ישראל. בשיתוף פעולה עם רכבת ישראל ומשרד התחבורה, שוקם נדבך היסטורי חשוב שהוקם על ידי השלטון העות'מני, ששלט בארץ, והוא עדות למרכזיותה של באר-שבע כעיר מחוז. מיזם זה מהווה חוליה אחת, בציר שיכלול רצף של מוזיאונים ומוקדי תרבות ואמנות ואחד מהעוגנים ההיסטוריים של העיר, שמסמלים את המורשת העמוקה של באר-שבע".

פסטיבל היין יכלול שפע של פעילויות, יקבים, דוכני גבינות, שמני זית ושוקולד שיוצבו לאורך המתחם. את חגיגות היום הראשון תפתח להקת "אטרף" שהתאחדה לאחרונה ותופיע עם להיטים שלא משאירים אף אחד אדיש, ולאחריה מסיבה לטינית עם Latin power – איטלו גונזלס ושבעה נגנים במופע חי על הבמה. ביומו השני של הפסטיבל יעלו על הבמה סינגולדה וחברים למופע של קלאסיקות גיטרה סוחפות.

מבקרי הפסטיבל ייהנו מברי יין בקונספטים שונים, יטעמו זנים ממגוון חלקות וכרמים של יקבים ויוכלו גם להפוך לטועמי יינות ולהביע דעה על יינות טרם צאתם לשוק, על יינות חדשים, מתיישנים ונדירים. כל אורח יוכל לבחור את סגנון הטעימה וסוג היין שיציף את לשונו בטעמים משכרים, באווירה המיוחדת שמציע מתחם הקטר החדש.

עבור אלה שאינם מכירים, מתחם הקטר הוא אתר תיירותי מיוחד המשתרע על פני כ- 7.5 דונם בתחנת הרכבת התורכית הישנה בשדרות טוביהו בבאר שבע. המתחם עבר תהליך חידוש ופיתוח ומהווה כיום מתחם לתרבות, פנאי ובילוי ייחודי בעיר העתיקה החדשה.

היקבים המשתתפים בפסטיבל השנה: יקב לביא, יקב אדיר, יקב טפרברג, יקבי כרמל, יקב תלמים, יקב רוג'ום, יקב גוש עציון, יקב דרימיה, יקב הר אדר, יקב רקנאטי, יקבי רמת הגולן, יקב דלתון, יקב צפרירים, יקב רד-פואטרי, יקב הר ברכה, יקב ברקן, יקב סגל, יקב גבעות, יקב נגב, נתיב היין, איש הפסיפלורה, יקב כינור דוד, ש.ע.ל רובין, יקב ירושלים.

Location מתחם הקטר, העיר העתיקה באר שבע
טעימות של יינות חדשים, מתיישנים, מרתקים, מ-24 יקבים גדולים וקטנים,

הכניסה לאירוע בתשלום כניסה בסך 50 ₪ והיא מקנה כוס יין לטעימות בין הדוכנים
כרטיסים ניתן לרכוש בקופות האירוע