הוואטסאפ המשפחתי
'יקב טפרברג' , היקב המשפחתי, יוצא במהלך מקורי חדש המבוסס על קבוצות הוואטסאפ המשפחתיות.
מסקר שנערך לקראת המהלך עלה כי ל84% מהמשפחות בישראל יש קבוצות וואטסאפ משפחתיות, ל64% יש 3 קבוצות וואטסאפ משפחתיות או יותר, וכי הם משוחחים בקבוצה המשפחתית לפחות פעמיים בשבוע.
במסגרת המהלך יושק קמפיין סרטוני אנימציה ותושק סדרת בקבוקי יין עם תוויות במהדורה מוגבלת, המתבססות על השיחות בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות.
ההשקעה במהלך נאמדת בכ- 3 מיליון ₪.
יקב 'טפרברג' ממשיך לבסס את תדמיתו כיקב משפחתי ובימים אלה הוא משיק מהלך חדש המבוסס על המשפחה הישראלית בת זמננו כפי שהיא משתקפת בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. לקראת המהלך יזם "יקב טפרברג" סקר אומניבוס על השימוש שעושות כיום משפחות ישראליות בקבוצות וואטסאפ פנימיות – היקף השימוש בקבוצות והנושאים העולים בהן.
נתוני הסקר
הסקר העלה כי ל 84% מהמשפחות בישראל, יש קבוצות וואטסאפ משפחתיות ורבים מהמשיבים העידו כי הם מנהלים בהן שיחות שלא היו יכולים לנהל פנים אל פנים. בנוסף, תדירות השיחות בוואטסאפ המשפחתית גבוהה, כ64% מהנשאלים העידו כי הם משוחחים לפחות פעמיים בשבוע ואף יותר, ובני המשפחה הגדירו את השיחות מעניינות ומצחיקות. 40% מהנשאלים העידו כי תדירות הפעילות בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית שלהם גבוהה מאשר קבוצות אחרות. עוד עלה, כי מעל ממחצית מהמשתמשים בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות שלהם משפיעה עליהם לטובה.
רועי הראל, סמנכ"ל השיווק: 'טפרברג' הינו יקב משפחתי -5 דורות לאהבת יין. ליבת המותג הינו ערך המשפחה האמיתית ולכן אנחנו בוחרים ליצור תוכן ייחודי ומעניין בנושא משפחות אמיתיות על רגעים מצחיקים , עצובים , מביכים ומרגשים אשר עוברים עליהם ומייצרים רגש אצל הצרכן.
לצורך המהלך אותרו כ-60 משפחות שהסכימו לחשוף את קבוצות הוואטספ שלהן. מתוכן נבחרו מספר משפחות מעוררות השראה, ששיחותיהן בוואטסאפ עובדו לתסריטים לסרטוני אנימציה המגוללים את סיפורן של המשפחות. במקביל הפיק 'יקב טפרברג' תוויות במהדורה מוגבלת לבקבוקי יין המעוצבות בסגנון קומיקס, ובהן חלוניות, "בועיות שיחה", המיועדות לכתיבה של הקדשה אישית שהופכת את הבקבוק למתנה בעלת ערך אישי וייחודי.
המהלך החדש הינו המשך לתהליך המיתוג שעבר היקב לפני כשלוש שנים, שנועד למצב את 'יקב טפרברג' כיקב משפחתי שנוסד לפני חמישה דורות ומשמר עד היום את אופיו המיוחד.
חמשת הדורות של משפחת טפרברג הם מקור ההשראה לחמש סדרות היין החדשות של היקב, כל סדרה מספרת סיפור של דור – vision, impression, inspire, essence, legacy.
לצד המיתוג של היקב כמשפחתי , הציג 'יקב טפרברג' זנים מרתקים חדשים והכניס שינויים באיכות היין. המהלך הנוכחי נולד מתוך רצון להדגיש את הבידול של היקב ואת ההיסטוריה והמוניטין העשירים שלו כאחד מאבני היסוד של ענף היין הישראלי
'יקב טפברברג' הוא כיום היקב השלישי בגודלו בישראל ומייצר ומשווק כ- 8 מיליון בקבוקים בשנה, בישראל ובעולם. היינות נמכרים ברשתות הקמעונאיות ובחנויות יין מובחרות בארץ ו-20% מתוצרת היקב מיוצאים לחו"ל. היקב גם משתתף בתערוכות ובתחרויות בארץ ובעולם.