2024/04/27     י"ט ניסן התשפ"ד

תפוח בדבש? לא מה שחשבתם

יקבי כרמל מציגים את הטוויסט המקורי לשולחן החג – יין מבעבע בארומת תפוח מסדרת BUZZ

בין ברכות החג שחוזרות על עצמן מידי שנה, והמנות המוכרות שכולם מחכים להן, דרך מקורית לחדש ולהפתיע את האורחים בשולחן היא בליווי הברכות או הקינוחים ביין מבעבע עם ארומות של תפוח: שנותן רעננות חגיגית ברוח החג

Buzz תפוח אשר מושק במיוחד לכבוד ראש השנה הינו יין קליל, הינו נגיש וארומטי עם בעבוע קל, מתיקות מעודנת וארומות רעננות ועסיסיות של תפוח. היין, בעל אחוזי אלכוהול נמוכים, מתאים גם לסועדים שאינם נמנים בין אוהבי היינות בדרך כלל – ויכול להוות פתיחה מרעננת לצד הברכות או סיומת מפתיעה לצד הקינוחים

מומלץ להגיש קר, ניתן לשלב כמה גרגירי רימון בתחתית הכוס למראה חגיגי במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סדרת Sparkling Buzz: סדרת היינות המבעבעים הנמכרת בישראל

סדרת Sparkling Buzz קלילה, ארומטית במיוחד ומתאימה לכל רגע של שמחה, עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי (5.5% - 7%), בעבוע קל ומתיקות עדינה, המקנים חווית שתייה נעימה קלילה ובלתי מחייבת. סדרת Sparkling Buzz מתאימה למגוון רחב של אפשרויות צריכה: כאפרטיף, כיין קינוח וכליווי לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

את מוצרי Sparkling Buzz מומלץ לצרוך כשהם צוננים מאוד, בטמפרטורה של 4 מעלות.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 140 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

לעמוד היקב