2024/04/28     כ' ניסן התשפ"ד

חגיגה של יינות לבנים 2023

מרינה הרצליה פותחת את עונת הקיץ עם פסטיבל white הייחודי בהפקת ״איש הענבים״

מזג האוויר מתחמם, הקיץ מגיע, ומביא איתו לא רק את בגדי הים והשמש הנצחית, אלא גם יינות קלילים וקרים. עונת הקיץ החמה מתאפיינת בעלייה בביקוש ליינות בהירים, הנחשבים יותר קלילים ומתאימים למזג האוויר החם והלח, בהשוואה ליין אדום והכבד שמתאים לחורף. אז איך חוגגים את בואו של הקיץ? בפסטיבל שכולו יינות לבנים.

בתאריכים 14-15.6 (רביעי וחמישי) בין השעות 18:00-23:00 יתקיים פסטיבל ״White״ במרינה הרצליה, שכל כולו חגיגה של יינות לבנים, סמוקים ומבעבעים בשילוב עם הים והבריזה. זו השנה ה-15 שבה מתקיים הפסטיבל, במרינה בהרצליה ביוזמת החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה ובהפקת ״איש הענבים״ – המוסד לקידום תרבות היין המוביל בישראל.

הפסטיבל, שמתקיים במיקום המושלם על הים, עם הבריזה והשקיעה של המרינה, מזמין את המבקרים להנות מהתוצרת המקומית של היינות הבהירים, אליהם יצטרפו שחקני חיזוק מיקבים ברחבי העולם. כמדי שנה, יחשוף הפסטיבל את השפע והמגוון של הזנים והסגנונות השונים שיש ליינות הלבנים להציע, ויכריז באופן רשמי וחגיגי על פתיחתו של הקיץ!

חיים גן, בעלים ומנכ״ל ״איש הענבים״: ״צריכת היינות הלבנים בארץ נמצאת בנסיקה, וכבר מעל עשור שהצרכנים מצביעים בגביעי היין שמתמלאים ביינות התאומים את האקלים והקולינריה המקומית. אנו שמחים להפיק גם השנה את פסטיבל white, שמקדם את תרבות היינות ומזמין להגיע, לטעום ולבחור את היינות שלכם לקיץ הקרוב.״

ארז לזובר, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה: "פסטיבל היין מהווה את יריית הפתיחה של עונת הפסטיבלים במרינה הרצליה, בה גם השנה ובהתאם למסורת יתקיימו פסטיבל הקוקטיילים ופסטיבל מוסיקה עברית המוקדש ליצירה הישראלית. החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מקדמת ומעודדת בדרך קבע פרויקטים תיירותיים כמו גם אירועים המושכים אלפי מבקרים ומעוררים עניין רב בקרב הקהל הישראלי, המעוניין  ליהנות מבילוי קיצי אל מול המרינה היפה בישראל".

ניתן לרכוש כרטיסים באתר ״איש הענבים״, ב-WhatsApp או בטלפון 03-5180533

מחירי כרטיסים:
99 ש"ח לאדם מכירה מוקדמת / 120 ש"ח לאדם בקופות הכניסה לאירוע. המחיר כולל טעימה חופשית של כל יינות הפסטיבל וגביע יין במתנה.

תושבי הרצליה ועוגני המרינה בהרצליה בלבד:
59 ₪ לכרטיס במכירה מוקדמת בלבד | מחיר  79 ₪ לאדם בקופות הכניסה לאירוע.

הזכאות הינה לכרטיס זוגי בהצגת תעודת תושב / ת.ז / צ'יפ עוגן בעת איסוף הכרטיסים בקופות הכניסה (ללא הצגת התעודה, לא תתאפשר קבלת הכרטיסים המוזלים)

סטודנטים:
49 ₪ לכרטיס במכירה מוקדמת בלבד |  79 ש"ח לאדם בקופות הכניסה לאירוע.

הזכאות הינה לכרטיס יחיד בהצגת תעודת סטודנט בתוקף בעת איסוף הכרטיסים בקופות הכניסה (ללא הצגת התעודה, לא תתאפשר קבלת הכרטיסים המוזלים)

המכירה המוקדמת תיסגר ביום שלישי 13.06.23 בשעה 23:45
לא יינתנו הנחות בקופות האירוע

אודות "איש הענבים":

ענף היינות והמשקאות החריפים בישראל מצוי בצמיחה מזה שנים אחדות - מה שיוצר עבור שוחריו הרבים מציאות ההופכת מרתקת ומאתגרת יותר ויותר. שטף המידע המציף את השוק הפך את הצורך של העוסק והצרכן הישראלי במורה נבוכים לצורך ממשי. בדיוק לצורך זה הוקמה חברת "איש הענבים" - על מנת לתת מענה בזמן אמת.

חברת "איש הענבים" מעמידה לרשות חניכיה מידע שוטף, נרחב ויסודי אודות התחום הנרכש והמטופח בזכות האהבה הבלתי-אמצעית ליינות, שיכרים וכהלים ולתרבות הייחודית להם. חברת "איש הענבים" מעוניינת להשביח את תרבות השתייה הישראלית ורואה חשיבות תרבותית - ולא רק מסחרית - בהעלאת רף הסטנדרטים הנדרשת של ייצור, ייבוא, שיווק, מכירת, הגשת וצריכת יינות, שיכרים וכהלים בישראל. החברה מציעה ייעוץ ותכונן מרתפי יין, שמאות יין וייעוץ לצרכן היין הפרטי והמקצועי, ומארגנת אירועים, סדנאות וערבי טעימה לציבור הרחב, חובבים ומקצוענים כאחד.

 

אודות החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה:

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מיוזמות הפסטיבל, עוסקת בפיתוח ותפעול פרויקטים תיירותיים כמו גם בניהול המרינה והמספנה ובתחזוקת טיילת החוף.  החברה פועלת להדגשת מעמדה של הרצליה כמוקד תרבותי ותיירותי המושך אליו מבקרים רבים מישראל ומרחבי העולם שנהנים מחוף הים של העיר ואתריה התיירותיים וכן משורת פסטיבלים המתקיימים לאורך השנה. כמו כן, החברה יוזמת ומובילה משטים בינלאומיים, תחרותיים ועממים בהם משט יום העצמאות, משט הרצוג ע"ש הנשיא לשעבר חיים הרצוג ז"ל, משט גיבורים קטנים, משט ישראל-תורכיה ועוד.