2024/04/26     י"ח ניסן התשפ"ד

חורף בחדר היין של יקב נטופה

החורף שבפתח, הרוח הנושבת, הלילה שיורד מוקדם-כולם יחד משאירים אותנו בבית החם,

 

יחד סביב שולחן המטבח ואין כיין אדום ללוות את תבשילי הקדרה והבשר המאפיינים את העונה קרה, יין מתאים לאירוח ופעילות חברתית בתוך הבית, ומעשיר את חווית 

הטיול בימים היפים שבין גשם לגשם.  יקב נטופה מזמין לחווית יין מיוחדת המותאמת בדיוק למזג האוויר וליינות יקב נטופה המסמלים יותר מכל את מזג אויר הים תיכוני!

חדר היין של יקב נטופה עובר לפעילות חורף ושמח להזמינכם לבוא ולגלות את חדר היין הראשון מסוגו בצפון. בעונה זו, המתאפיינת בפעילויות Indoors, טיול ליקב נטופה הוא פעילות המבטיחה יום מהנה וחמים. זו הזדמנות לקחת פסק זמן קצר מהמולת היום, להשאיר מאחור את כל העולם, להיכנס לחדר היין, לשקוע בכורסאות העור, ללגום מיינות עולם ישן משובחים ולהשתחרר באווירה טובה.

היקב מציע סדנאות העשרה ברמות שונות, שדרכן תפגשו את יינות היקב ואיתן תוכלו ללמוד כמה דברים חשובים על יין שיגרמו לכם ליהנות ממנו מהיום – יותר! עוד בתפריט- טעימות בהרכבים שונים: מטעימה של שני יינות ועד לטעימה מגוונת המלווה בארוחה קלה.

The wine room of Netofa Winery1

כמו כן, למטיילים בעקבות זרימת הנחלים והפריחה המאפיינת את האזור, ניתן לשלב טיול בנוף המקומי, דרך נוף ומגדל תצפית, יחד עם סלסלת פיקניק מלאה פינוקים טובים ויין וגם לבקר בכרמי היקב, ללמוד על צמח הגפן המופלא  בשילוב טעימות יין, או לערוך ערב חווייתי - ייחודי המשלב אירוח בחדר היין של היקב בליווי בשרים מגוונים ומעושנים עבודת יד, טעימת יינות חופשית ממגוון יינות היקב לצד הדרכת יין מקצועית. חדר היין הוא אינטימי ומיועד לעד 12 אנשים. הפעילות במקום כרוכה בתיאום מראש.

לפרטים: 04-6786454      This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 לעמוד היקב