2024/04/29     כ"א ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

פסטיבל בירה במיני ישראל
From Wednesday 12 July 2017 -  06:30pm
To Thursday 13 July 2017 - 05:00pm

beer12_7_17.jpg

פסטיבל בירה כפרית בפארק מיני ישראל

מועצה איזורית מטה יהודה 12-13 ביולי, החל מהשעה 18:30

מחלקת התיירות של מטה יהודה מאחדת את 6 מבשלות הבירה באזור, לצד מבשלות אורחות ליומיים מלאי בירה צוננת, הרכבי מוסיקה חיה ואווירה נהדרת

בין הדוכנים ניתן למצוא גם בירת חיטה ורימונים, בירה מעושנת ועוד הפתעות.

פסטיבל בירה כפרית במטה יהודה, חוזר להציע לחובבי הבירה מכל הארץ היכרות עם 6 מבשלות הבירה של האזור, לצד מבשלות אורחות נבחרות, הופעות מוסיקה, מגוון מטעמים ועוד.

אזור מטה יהודה הפך בשנים האחרונות למעצמת בירה אזורית, ואף לתופעה כלכלית-חברתית, לאחר שהתרכזו בו מספר "משוגעים לדבר" שהתאהבו בייצור בירה, פתחו מבשלות בוטיק ביתיות ומציעים עושר גדול של טעמים וסגנונות ייצור במבשלות הביתיות. כולם התחילו "בקטנה", בחצר הבית, ואט אט התפתחו למרכזי מבקרים קטנים, למקומות בילוי המאפשרים מפגשים נעימים עם היצרנים המארחים בחצר ביתם. חלקם כבר הספיקו לגרוף מדליות מקומיות ובינלאומיות על הבירות שהם מייצרים.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 12-13 ביולי, במיני ישראל, ובין המבשלות המציגות יהיה ניתן למצוא דוכנים של מבשלות הבירה המקומיות במטה יהודה: מבשלת פפו, מבשלת שריגים, מבשלת שפירא, מבשלת שחר, מבשלת מוסקו ומבשלת בסטר סיידר. לצידן יציגו גם מבשלות אורחות נבחרות מרחבי הארץ.

במהלך הפסטיבל יהיה ניתן להכיר גם הבירות הוותיקות והמוצלחות של המבשלות השונות, לצד מספר בירות חדשות ומסקרנות במיוחד. מבשלת השחר יציגו את בירת יעל – בירת חיטה ורימונים בעלת צבע וטעם שעוד לא מכירים, מבשלת מוסקו יציגו לראשונה את הבירה המעושנת החדשה שלהם, מבשלת שפירא יציעו לטעימה את בירת ה-ipa החדשה שלהם – שפירא ipasimcoe 2017, מבשלת שריגים ישיקו את בירת הקיץ החדשה שלהם ועוד.

לרכישת כרטיסים