2024/04/28     כ' ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

שבועות ביקב דלתון
From Sunday 28 May 2017 -  10:00am
To Tuesday 30 May 2017 - 05:00pm
Contact למידע נוסף 04-9527107

צולם עבמסגרת החגיגות ביקב ניתן יהיה ליהנות ביקב ובגינת המבקרים הקסומה ממבחר יינות לבנים (במחיר 15 ₪ לכוס), פלטת גבינות (25 ₪), להצטלם בעמדת הצילומים מלאת השמחה של שרה שבבו (ללא תשלום) ועוד.

ביום שישי, 26 במאי, בשעות 11:00-14:00, תתקיים ביקב חגיגת סלסה קובנית, במסגרתה מדריכי מדיה נוצ'ה ילמדו את צעדי וקצב הסלסה ותתקיים מסיבת ריקודים.

בנוסף, במהלך ימים אלו יתקיימו סיורים וטעימות ביקב בליווי מדריך מקצועי. המבקרים ייהנו מטעימות יין ממגוון יינות היקב הלבנים, שזכו לאחרונה בתחרות Best Value 2017. משך הסיור והטעימות יהיו כשעה, בעלות של 20 ₪ לאדם.

יקב דלתון הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת הרוני, אשר נוסד בשנת 1995 בהמשך לעליית המשפחה לישראל. היקב ממוקם במרום הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה, ונמנה על היקבים המובילים בישראל. היקף הייצור של היקב עומד על כ-1,000,000 בקבוקים בשנה. יקב דלתון מנהל כיום כרמים הפרושים על פני 1,200 דונמים, רובם בגליל, ומספק ממיטב הגפנים במדינה. דלתון מוגדר כיקב אסטייט (Estate Winery), דבר המאפשר לו לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ולהקפיד על כל בקבוק. לאחר שבשנים האחרונות השקיע היקב משאבים רבים בטיפוח כרמיו הם כיום מהטובים ביותר בארץ. שילוב הכרמים והענבים האיכותיים עם הטרוואר, הנמנה על אחד מהאזורים הטובים בישראל לגידול גפנים, לצד ייצור היין במתקני היקב המודרניים והחדשניים – מוביל לתוצאה של היצע יינות משובחים, אשר זוכים בשנים האחרונות להערכה הולכת וגדלה. יינן היקב הינו גיא אשל, בוגר יינות באוניברסיטה קליפורניה - דייויס. מרכז המבקרים המשודרג של היקב, פתוח מידי יום (למעט שבתות) לקהל הרחב ומציע סיור, הסברים וטעימות. יקב דלתון גאה להציע את האפשרות להתמסר להנאה עם יינות דלתון.

לפרטים נוספים

 

 

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
יקב דלתון – פארק תעשיה דלתון, מרום הגליל
שעות פעילות: אמצע השבוע 10:00-17:00, יום שישי וערב חג 10:00-14:00. שבת וחג – היקב סגור.