2024/04/26     י"ח ניסן התשפ"ד

יינות יקב רמת הגולן לשולחן החג תש"פ

יקב רמת הגולן מציע לקראת ראש השנה וחגי תשרי בצירים חדשים

ליינות האיכותיים של היקב תחת המותגים גמלא השמורה וירדן. תקופת החגים המתקרבת, מאופיינת בארוחות גדולות ועשירות ומפגשים חברתיים, היינות החדשים של יקב רמת הגולן יהוו תוספת מושלמת לאירועים משמחים אלו.

 גמלא השמורה סובניון בלאן 2018 : 

גמלא השמורה סוביניון בלאן 2018 מציג מאפיינים ארומטיים של גויאבה, ליים, פסיפלורה ואפרסק כשברקע רמיזה למאפיינים של דשא. זהו יין ארומטי בעל גוף בינוני, רענן ומלא טעם. גמלא השמורה סוביניון בלאן 2018 מיוצר מענבים הגדלים בכרמים שלנו הממוקמים בצפון הקר של רמת הגולן, אזור הידוע בגידול סוביניון בלאן איכותי. היין עבר תסיסה קרה, אשר עוזרת לזן חובב הקור הזה לשמר את אופיו הרענן.
גמלא השמורה סוביניון בלאן מוכן לשתייה כעת ויהיה במיטבו כשנתיים משנת הבציר.
מחיר מומלץ 50 ₪

ירדן קברנה סובניון 2016 :

ירדן קברנה סוביניון 2016 מציג ארומות של פירות אדומים ושחורים בשלים, לצד ניחוחות של טבק, אדמה ורמזים לעשבי תיבול, על רקע של עץ אלון צרפתי. זהו קברנה קלאסי המציג גוף מלא, טעם מרוכז וסיומת ארוכה. בעוד שירדן קברנה סוביניון מבציר 2016 מהנה לשתייה בעת שחרורו, בתנאי אחסון נאותים היין ישתבח משמעותית לאחר מספר שנים של התיישנות, ויהיה נהדר לשתייה גם בעוד עשור ואף יותר מהבציר.
ירדן קברנה סוביניון 2016 מיוצר מענבים שנבצרו ממספר כרמי הקברנה הטובים ביותר שלנו ברמת הגולן. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מהן 40% חדשות.
מחיר מומלץ 129 ₪

בנוסף מציע היקב לקראת ראש השנה מארזי שי הכוללים שני יינות מומלצים לשולחן החג, פותחן, ו2 כוסות יין במארז מהודר :
• מארז חג עם בקבוק ירדן שרדונה 2017 ובקבוק גולן קברנה סוביניון 2017
• מארז חג עם בקבוק גמלא השמורה ויוניה שרדונה 2017 ובקבוק גמלא מרלו 2017
מחיר מומלץ לצרכן 110 ₪ , להשיג בחנויות היין המקצועיות ובמרכז המבקרים של יקב רמת הגולן

לעמוד היקב