2024/04/26     י"ח ניסן התשפ"ד

'יקב סגל' משיק יין מרלו מסדרת Free Run

 יין מרלו מסדרת Free Run'', בציר 2017

 

יינות סדרת Free Run מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם - קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם ומקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות.

יין מרלו מסדרת Free Run'' בציר 2017

יין פירותי ואלגנטי. יין המשלב טעמי שזיפים ופירות יער עם נגיעות מנטה ואקליפטוס, עטופים בארומות עץ אלון צרפתי ותבלינים מתקתקים, הנמשכים לסיומת קטיפתית וארוכה.

אודות סדרת 'Free Run'

Free Run, הינו התירוש הראשוני היוצא מן הענבים. זהו הנוזל הניגר חופשי מן הענב, ללא התערבות, עשיר בטעם, צבע וארומה הייחודיים לכרם ולזן הענבים.

  Free Runהינו החלק המשובח ביותר המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב ללא לחץ מלאכותי של מכונות והוא המשיך להתיישן למשך 10חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. מהחלק הזה, וממנו בלבד, אנו מפיקים את יינות סדרת Free Run.

אודות יקב סגל

יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל.

יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

מחיר מומלץ לצרכן : 65 ₪

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

ניתן לרכוש בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

לעמוד היקב