2024/05/02     כ"ד ניסן התשפ"ד

יקב ציון משיק יינות חדשים לקראת פסח תשפ"ד

יקב ציון משיק יינות חדשים בסדרת CAPITAL

"יוצר המסגרת: מייג'ורני"

סדרת CAPITAL הינה סדרת היינות המובילה של יקב ציון. יינות הסדרה זוכים לביקוש גבוה והערכה רבה בקרב המומחים בארץ ובעולם. יינות הסדרה מופקים ממיטב הכרמים העומדים לרשות היקב.

שם הסדרה "CAPITAL" מתייחס לבירת ישראל, ציון. לאחרונה, עודכנה התווית של סדרה זו תוך שחזור אלמנטים מתווית מקורית של יקב ציון מלפני כ 80 שנה!

סדרת Capital כוללת יינות אלו:

ציון,  CAPITAL"שער האריות", בלנד אדום בסגנון ים תיכוני.

ציון, CAPITAL קברנה סוביניון. 

ציון, CAPITAL מרלו. 

והיינות החדשים בסדרה:

  • ציון, CAPITAL שער האריות לבן 2023 – יין לבן יבש.  מחיר מומלץ לצרכן 60 ₪  
  • ציון, CAPITAL רוזה 2023 – יין רוזה יבש. מחיר מומלץ לצרכן 60 ₪ 

לסדרת CAPITAL המצליחה של היקב, מצטרפים לקראת האביב יין לבן ורוזה יבשים. לבלנד הים תיכוני "שער האריות" נוסף אח לבן. כמובן השער האריות לבן מבוסס על זני ענבים שאנו מוצאים מאד מתאימים לאקלים הישראלי: גרנאש וקולומבר. עם תיבול של סוביניון בלאן מתקבל יין ארומטי בדגש פירותי עם חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה. הרוזה בסגנון פרובנס מודרני, מלא חיים ומעלה חיוך. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

קצת עלינו: יקב ציון בבעלות וניהול משפחת שור הירושלמית החל את פעילותו בירושלים העתיקה לפני 175 שנים. משפחת שור, ידועה כמשפחת היין הראשונה בישראל עם מסורת משפחתית ארוכה בענף היין. לאורך כל השנים, היקב בבעלות וניהול המשפחה. צביקה שור, היינן הראשי של היקב, ממשיך את המסורת הייננית שקיבל מאביו. צביקה מנהל את כרמי היקב הנטועים במגוון אזורי היין בישראל מרמת ערד שבצפון הנגב ועד לצפון הגולן. במהלך השנים יקב ציון צבר ניסיון עשיר, פיתח מקצועיות גבוהה, קידם חקלאות חדשנית ורכש מכשור מתקדם ליקב. מימוש היכולות בא לידי ביטוי כיום יותר מתמיד ביכולתו של היקב להפיק יין משובח תוך שאיפה מתמדת לספק חווית יין איכותית ומרגשת.

לעמוד היקב