2024/05/05     כ"ז ניסן התשפ"ד

לקראת חגי תשרי תשפ"ג יקב ציון משיק יין חדש בסדרת CAPITAL

סדרת CAPITAL הינה סדרת היינות המובילה של יקב ציון

יינות הסדרה זוכים להערכה רבה בקרב המומחים בארץ ובעולם.  

מרלו Capital, אף זכה במדליית זהב בתחרות vin du challenge האחרונה בבורדו.

סדרת "CAPITAL" מתייחס לבירת ישראל, ציון.  

עיצוב הסדרה משחזר תווית מקורית של יקב ציון מלפני יותר מ 80 שנה!  

לציון CAPITAL מרלו ולציון CAPITAL קברנה סוביניון מצטרף יין חדש - ציון CAPITAL "שער האריות", בלנד אדום המבוסס על פטיט סירה בשילוב מרלו וברברה.  

מבחינה סגנונית, יינות הסדרה מזני בורדו, מרלו וקברנה סוביניון מציעים חווית יין עוצמתית בעוד שהיין "שער  האריות" מספק חווית יין אלגנטית, עסיסית ומעודנת. 

צבי שור, היינן הראשי של יקב ציון: "כממשיך השושלת הייננית במשפחת שור מרגש אותי להוביל את היקב בתקופה מהטובות שידע בכל שנותיו. כאשר התבקשתי להוסיף לסדרת Capital יין עם ביטוי מקומי, היה לי ברור  מהרגע הראשון, שפטיט סירה יהיה הזן המוביל בבלנד. המרלו והברברה מדגישים את האופי הפירותי והרענן ביין".  

השימוש בתווית בת 100 שנה מדגיש את המסורת המשפחתית העשירה. יקב ציון בבעלות וניהול משפחת שור הירושלמית החל את פעילותו בירושלים העתיקה לפני 174 שנים. כיום ציון הינו היקב השישי בגודלו בישראל. משפחת שור, ידועה כמשפחת היין הראשונה בישראל. לאורך כל השנים, היקב בבעלות וניהול המשפחה. צבי שור, היינן הראשי של היקב, ממשיך את המסורת הייננית שקיבל מאביו. צבי מנהל את כרמי היקב הנטועים במגוון אזורי היין בישראל מרמת ערד שבצפון הנגב ועד לצפון הגולן. במהלך השנים יקב ציון צבר ניסיון עשיר, פיתח מקצועיות גבוהה, קידם חקלאות חדשנית ורכש מכשור מתקדם ליקב. מימוש היכולות בא לידי ביטוי כיום יותר מתמיד ביכולתו של היקב להפיק יין משובח תוך שאיפה מתמדת לספק חווית יין איכותית ומרגשת.  

סדרות היקב: IMPERIAL ו ESTATE הידועות בתמורה מעולה למחיר. סדרת CAPITAL הינה סדרת האיכות  המובילה של ציון. CROWN הוא יין הדגל של היקב. 

המחיר: 60 ש"ח. כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

לעמוד היקב