2024/05/04     כ"ו ניסן התשפ"ד

לראשונה – מיראבל רוזה כשר!

היין של בראד פיט ומשפחת פרין, עכשיו גם לשומרי כשרות

לאחר ביקוש גדול ושנים של הכנות

כעת ניתן להשיג יין מיראבל רוזה – גם בגרסה הכשרה 

ניתן לרכוש גם בבקבוקי מגנום (ליטר וחצי) ובקבוקי חצי (375 מ"ל)

להשיג בחנויות היין המובחרות

יינות הרוזה של מיראבל מפרובנס זוכים באופן קבוע בשנים האחרונות לציונים גבוהים ממבקרי היין והצלחה רבה ברחבי העולם. גם כאן אצלנו, הבקבוקים המעוצבים והיין המעולה, שיתוף הפעולה בין משפחת פרין, אחת המפורסמות בעולם היין העולמי, לבין הכוכב ההוליוודי בראד פיט, תפסו את תשומת הלב של הקהל הישראלי.

בד בבד עם הצלחתו של היין, החלו להגיע גם הפניות והבקשות לגרסה כשרה. הפניות האלו לא נפלו על אוזניים ערלות, אך התהליך עצמו לקח זמן רב, מאחר ואנשי היקב לא היו מוכנים לשום פשרות, והיו מחוייבים שהגרסה הכשרה תהיה זהה בדיוק ליין הלא כשר.

וכעת, אנחנו סוף סוף מקבלים את הגרסה הכשרה ליין הרוזה פרובנס המפורסם של היקב.

טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד מספר: "הביקוש ליין מיראבל כשר עלה מהשטח. בשנים האחרונות, הרגשנו את הביקוש בקרב לקוחות שומרי כשרות, בתי מלון, מסעדות וחנויות יין באזורים שונים בארץ.

בעזרת ההתגייסות של משפחת פרין, ובראד פיט, השותפים במיראבל, אשר הקהילה היהודית וישראל מאוד קרובה לליבם, גברנו על הקשיים, ולאחר מספר שנים של ניסיונות ומאמצים, נמצא צוות מתאים, אשר גם יעמוד בדרישות הגבוהות של שאטו מיראבל וגם יעמוד בדרישות השגחת הכשרות והתקנים הדרושים.

היין מיוצר בצורה זהה לחלוטין ליין הלא כשר, אין הבדל באיכות הענבים ובטעם היין. אנו שמחים שהצלחנו לאחר מאמצים לענות על הביקוש, ומופתעים לראות שהדרישה אף גבוהה ממה שציפינו."

רוזה מיראבל פרובנס כשר

רוזה יבש נהדר בעל אופי פרובנס קלאסי, מענבי סינסאו, גרנאש, סירה ומעט רולה. יין רענן מאוד בעל מורכבות נהדרת וניחוחות עדינים של תות שדה, ורדים ופריחה.

את המיראבל הכשר ניתן להשיג בבקבוק 750 מ"ל סטנדרטי, וכן בגודל חצי בקבוק (375 מ"ל) ובקבוק מגנום של ליטר וחצי.

מחיר מומלץ: 120 ₪ לבקבוק 750 מ"ל, 75 ₪ לבקבוק 375 מ"ל ו-255 ₪ לבקבוק מגנום

להשיג בחנויות היין הנבחרות