2024/05/06     כ"ח ניסן התשפ"ד

יינות רקנאטי לפסח תשפ"ב

יקב רקנאטי ממליץ על היינות החדשים לקראת חג הפסח

הגליל הינו אחד מאזורי הגידול הייחודיים והאיכותיים ביותר על מפת היין הישראלי. לאורך השנים הקפדנו לגדל, לטפח ולפתח באזור זה כרמי איכות רבים וחלקות כרם מובחרות. גפנים אשר ניטעו בראש ובראשונה ליצירת יינות מורכבים והרמוניים והינם ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן.

סירה גליל 2021

שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את ריכוז הפרי וארומת התבלינים של זן הסירה, המלווה במבנה טאני רך ועגול. בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי הסירה. לאחר הפרדת גרגרי הענבים ובתוספת מעט משזרותיהם עבר היין תסיסה עדינה ומבוקרת. טמפרטורות מתונות, הביאו לביטוי זני אופטימלי, לעושר הפרי, מורכבותו ולסגנון היינני האלגנטי אליו אנו שואפים.

היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי 6 חודשים, ליין ארומת סירה אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שרדונה גליל עליון 2020

שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את פירותיות השרדונה ויחד עם זאת את האלגנטיות, המינרליות והאצילות של זן זה. בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי השרדונה, ולאחר סחיטה עדינה והצללה, הותסס התירוש בטמפרטורה נמוכה תוך שימת דגש על שימור ארומות הפרי ורעננותו.

בתום תקופת התיישנות של 6 חודשים, נרקח הבלנד הסופי.

ליין ארומות פרי הדר ופירות גלעין המלווים בארומה עדינה של חביות עץ האלון בהן תסס והתיישן היין.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

לעמוד היקב