2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

יקב רמת הגולן ממליץ לחגי תשרי תשפ"ב

היינות המובילים לחג של יקב רמת הגולן

גמלא קברנה סוביניון – מרלו 2019

רמת הגולן משיק את גמלא קברנה סוביניון  - מרלו 2019. יין אדום יבש, בעל גוף בינוני, מאופיין בארומות מורכבות של פרי, תבלינים ואדמה.

גמלא קברנה סוביניון – מרלו 2019 מופק מחלקים שווים של ענבי קברנה סוביניון ומרלו שגודלו בכרמים ברמת הגולן. היין שמציג מאפיינים קלאסיים של שני זנים בורדולזים אלה, מתאים לצד מגוון מנות בשר ופסטה על בסיס עגבניות.

היין התיישן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

פינו גרי 2020 

היין מיוצר כולו מענבי פינו גרי הגדלים בשני כרמים הממוקמים בצפון רמת הגולן.

האקלים הקר, האדמה הבזלתית הסלעית והגובה הרב מהווים תנאי גידול אופטימליים לזן ענבים קלאסי זה שמפורסם בעיקר באזור גידול אלזס בצרפת ובצפון מזרח איטליה, שם הוא ידוע בשם פינו גריג'יו .

פינו גרי 2020 מציג ניחוחות מענגים של תפוחים, פיג'ויה, מלון ודומדמניות, יחד עם מאפיינים ארומטיים של מינרלים, ג'ינג'ר מיובש ופרחים. זהו יין בעל גוף בינוני וחמיצות טובה, מלא טעם ומרענן.

ירדן פינו גרי 2020 יוצר בכמויות קטנות מאד.

מחיר מומלץ לצרכן 75 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ירדן מרלו 2017

ירדן מרלו 2017 מציג ניחוחות של פירות שחורים ואדומים בשלים, יחד עם רמזים לקליפת תפוז, אדמה ועשבי תבלין טריים. דוגמא נפלאה לאיכות יוצאת דופן של זן זה הגדל ברמת הגולן, זהו מרלו קלאסי בעל גוף מלא, עשיר ומלא טעם.

הענבים מהם יוצר ירדן מרלו 2017 נבצרו מכרמים המטופלים תחת תקן קיימות במרכז ובצפון רמת הגולן, אזורים אשר מניבים מרלו באיכות יוצאת מן הכלל בשלושת העשורים האחרונים.

היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי קטנות.

מחיר מומלץ לצרכן:  109 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כשרות: רבנות מקומית O.K

לעמוד היקב