2024/03/28     י"ח אדר ב' התשפ"ד

יקב ננה ממליץ לחגי תשרי תשפ"ב

אדום ולבן

שנין בלאן Chenin Blanc 2020

הרכב זני: 100% שנין בלאן

תהליכי ייצור: הענבים נבצרים בבציר ידני מוקפד במהלך שעות הלילה הקרירות של המדבר. יין זה עבר סחיטה של אשכולות שלמים אשר מעניקה ליין רעננות ומינרליות שלא ניתן לפספס ברגע פתיחת הבקבוק .

דבר היינן: יין לבן יבש אשר מפיץ ארומות רעננות של תפוח ירוק ואגס, בשילוב עם פירות הדר, לצד רמיזות של ליצ׳י ומלון. ליין טעמים עשירים של פירות טרופיים וחמצמצים, יחד עם פרחוניות מודגשת ומינרליות מרעננת.

היין בעל גוף בינוני, חמיצות נעימה, ארומות מתקתקות, מינרליות טובה וסיומת בינונית.

מתיקות : יבש

אלכוהול : 13.2%

קלוריות : 76.3

טמפרטורת הגשה : 10-12

לשתות עד : 2021

חומצה (גרם לליטר) : 5.5

3.34 pH

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תטיס Tethys 2019

הרכב זני: 86% קברנה סוביניון, 9% סירה, 3% פטיט סירה, 2% פטיט וורדו.

תהליכי ייצור: הענבים נבצרו בבציר ידני לילי בתקופה מאוחרת יחסית של עונת הגידול, פעולה שהעניקה ליין ניחוחות וטעמים עזים של פירות בשלים. לאחר סיום התסיסה במיכלי הנירוסטה אנו מעלים את טמפרטורת מיכל התסיסה ועוברים להשריה חמה על הקליפות למשך שבועיים, על מנת להעניק ליין גוף מלא ומרקם קטיפתי. היין מתיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, כאשר רק מחציתו בחביות חדשות.

דבר היינן: צבעו כהה ועמוק עם ארומות של פירות אדומים ושחורים המתקבלים בשכבות שונות מפירות רעננים ועד פירות בשלים יותר. ניחוחות מובהקים ומתוחכמים של פלפל ירוק ועשבי תיבול המאפיינים את זן הקברנה סוביניון אשר דומיננטי בבלנד עם תוספת רמיזות של סיגליות ואורן מתוק. ליין טאנינים בינונים ונעימים עם גוף מלא אך רענן ומרוכז טעמים. בטעימה מגלים טעמים של דובדבנים אדומים, אוכמניות, תאנים ורמזיות של מרציפן יחד עם מינרליות ומליחות קלה המאפיינת את החלקה בה הקברנה סוביניון שלנו גדל.

היין מתאים להתיישנות ארוכה אשר תפתח את טעמיו לכיוונים שונים.

מתיקות : יבש

אלכוהול : 14.1

קלוריות : 79.9

טמפרטורת הגשה : 14-16

לשתות עד : 2028

חומצה (גרם לליטר) : 5.2

3.57 : pH

כשרות: רבנות מקומית

לעמוד היקב