2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד

Yu Gin- מותג ג'ין חדש ויוקרתי בישראל

ביבוא חברת ה'בקבוק'

חברת 'הבקבוק', יבואנית משקאות בוטיק בבעלות אמוץ טפרברג משיקה בארץ את Yu Gin, ג'ין בוטיק ייחודי המיוצר  על ידי חברת spiritique מאזור קוניאק בצרפת, המשלב מסורת ומורשת יפנית של שימוש בפרי ההדר יוזו, לצד יצירתיות וחדשנות, ע"פ מיטב המורשת הצרפתית.

Yu Gin – ג'ין רענן וארומטי מתובל ביוזו ופלפל סצ'ואן, המלווים בנינוח של ערער, ליקריץ וכוסברה. שילוב עדין המתאים במיוחד לעונת הקיץ. בזיקוק חיטה צרפתית איכותית. 43% אלכוהול המספק  מצד אחד חוזק ומצד שני  עדינות מרגשת.

ה- Yu Gin יוצרה בהשראתם של שפים וקונדיטורים מפורסמים מהשורה הראשונה בעולם: השף תיירי מרקס, פיליפ קונטיצ'יני ופייר הרמה המשלבים בעבודתם רכיבים לא שיגרתים המוסיפים רעננות, עוצמה, אלגנטית וייחודיות ליצירות שלהם. בנוסף לשימוש ברכיבים יוצאי דופן חדשנותה של חב'  spiritique  באה  לידי ביטוי בעיצובים הייחודיים של הבקבוקים, לדוגמא בקבוק ה- Yu Gin עוצב במראה טבעי עם קווים נקים וזורמים בהשראת האסתטיקה של הגינון היפני המסורתי.

המתכון הייחודי של ה -Gin  הוא בסיס מעולה לקוקטיילים קלאסיים. כגון, DRY GIN, MARTINI ו TONIC והשראה לשלל קוקטיילים חדשים ופרשים.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

חברת הבקבוק

'הבקבוק', נוסדה לפני  כשנתיים החברה הוקמה על ידי אמוץ טפרברג, מתוך מטרה לייבא פורטפוליו מגוון ואיכותי של משקאות אלכוהוליים באיכות גבוהה מארצות שונות בעולם: ג'ין, קוניאק, יינות מבעבעים וליקרים ועוד. כדי להגשים את חזונה החברה מתמקדת בכל היבטי החוויה כאשר באים במגע עם המוצרים שלה; כל זאת בכדי לעורר את החושים ולייצר את החוויה המושלמת. 

המארז : בקבוק Yu Gin 700 מל', שייקר – מחיר 159 ₪

כשרות: חוג חתם סופר בני ברק