2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

סדרת מפגשי יין בהנחיית ג'סי בודק
Thursday 09 February 2017, 07:30pm - 10:00pm
Contact 03-9598862 , 03-9598890

על רגל אחת - סדרת מפגשי יין בהנחיית ג'סי בודק במוזיאון ראשון לציון לכבוד התערוכה "הלל, כרמל, בצלאל"

מאחורי כל כוס יין מסתתר סיפור מרתק, סודות, אגדות ומיתוסים, היסטוריה, תרבות, אמנות, חקלאות, טכנולוגיה ואנשים. מוזיאון ראשון לציון, אוצר היין (סומלייה) ג'סי בודק ויקבי כרמל מזמינים אתכם לצאת מן השגרה ולתבל אותה בסדנאות וטעימות מעולם היין המרתק.

25.12.16 "סודות עולם היין"
המפגש יעניק בסיס נרחב להבנת יין, מושגי יסוד משפת היין, ההיסטוריה של היין, תהליכי ייצור, זני ענבים עיקריים, יין ובריאות, סוגי יינות, הגשת יין ! התאמת יין לאוכל. כמו כן נערוך טעימת יינות לפי כללי הטעימה המקובלים.

19.01.17 "מבורדו לראשון-לציון"
מהפכת היין בישראל בעיצומה, אך הכל החל לפני קרוב ל-130 שנה, כשהברון רוטשילד, שהיה כבר אז הבעלים של יקב יוקרתי ומפורסם בבורדו, שאטו לאפיט, נענה לבקשת אנשי ההתיישבות הראשונה ועזר לבנות את היקב המסחרי הגדול והוותיק ביותר (עד היום) בארץ, יקבי כרמל. על יינות אירופה הקלאסית, על יינות מדינות העולם החדש ואיפה נמצאת מהפכת האיכות של יקבי ויינות ישראל. במפגש נתנסה בטעימת יינות השוואתית.

09.02.17 "ניחוחות וטעמים"
בשתיית יין ובטעימתו מפעילים את החושים. כל החושים שלכם יעמדו למבחן בסדנה, ראיה, שמיעה, מישוש, ריח וטעם. מה אומרים לנו החושים על היינות שאנו טועמים? איך טועמים יין? מה פשר התיאורים של טועמי יין לגבי הניחוחות והטעמים העולים מניתוח יינות, ולמה מתכוון המבקר שכותב: ניחוחות של דובדבנים בשלים, דשא קצוץ, ליצ'י טרי, קרטון רטוב ועוד?

Location סדרת היין מתקיימת במוזיאון ראשון לציון
סדרת היין מתקיימת במוזיאון ראשון לציון, בהדרכתו של אוצר היין (סומלייה) ג'סי בודק, ובחסות יקבי כרמל. לפני כל מפגש יתקיים סיור מודרך בתערוכה " הלל, כרמל, בצלאל"
כרטיס: 80ש"ח
כרטיס לסדרה כולה 200 ₪