2024/04/24     ט"ז ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

פסטיבל היין של מטה יהודה
Thursday 02 November 2017, 07:30pm

2.11.17.jpg

אירוע פתיחה: יום חמישי 2 בנובמבר בשעה 19:30 במלון יד השמונה

עם טעימות ממבחר יינות של 34 יקבים מאזור מטה יהודה

עשרות היקבים ברחבי המועצה האזורית מטה יהודה הפכו לא מכבר לשם דבר בתעשיית היין הישראלית. היקבים הם חלק בלתי נפרד מהמקום בו הוקמו ומההיסטוריה שלו, ומלבד היינות שהם מייצרים הם הפכו למקור פרנסה ועוגן תיירותי עבור האזור כולו. את החזון ליצור דרך יין ואזור יין ב'לב הירוק' של ישראל מובילה המועצה האזורית מטה יהודה יחד עם חקלאי ויינני היישובים הלכה למעשה - בשיתוף מחלקת התיירות. כיום, 'דרך היין' של יקבי מטה יהודה היא מפעל משגשג ופורח ולא בכדי נחשב כפרויקט הדגל של האזור.

גם השנה, זו הפעם ה-19, יתקיים פסטיבל היין במטה יהודה, המהווה חגיגת תיירות, יין, חקלאות ותרבות. האירועים מעניקים הצצה מרהיבה אל מרתפי היין ואל דרך העשייה וייצור היין.

הפסטיבל ייפתח באירוע מרכזי חגיגי שיתקיים ביום חמישי ה-2.11 החל מהשעה 19:30, במלון יד השמונה. באירוע יציגו 34 יקבים מהאזור כולו. המבקרים יוכלו לטעום ממבחר יינות משובחים מכרמי האזור ולהכיר את הייננים ובעלי היקבים, סביב שולחנות בר עם מוסיקה וליהנות מהאוויר הצלול כיין לנופם של הרי ירושלים אשר מקיפים את המלון הפסטורלי הטובל בירוק. עלות הכניסה: 60₪ כולל כוס יין וטעימות ללא הגבלה.

לפרטים נוספים: מחלקת התיירות מטה יהודה, 8108* או בטלפון: 02-9958650

באתר:  www.tour-yehuda.org.il ובעמוד הפייסבוק 'הלב הירוק תיירות מטה יהודה'

*יש לבדוק את כשרותם של היקבים לא כולם כשרים*