2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

פסטיבל הבירה ירושלים
Thursday 24 August 2017, 06:00pm

צילום: נתנאל טוביאס

 

פסטיבל הבירה בירושלים יערך השנה בפעם ה-13 ברציפות, זהו פסטיבל הבירה הגדול והמגוון בארץ. כל קיץ מבלים בפסטיבל עשרות אלפי מבקרים, שנהנים מ- 120 טעמי בירה שונים, ייחודיים ומיוחדים, דוכני מזון, מתחם אקססוריז ובגדים וכמובן הופעות חיות שוות במיוחד!

 

פסטיבל הבירה בירושלים נוסד בשנת 2004 ומאז הפך למסורת ירושלמית. בפסטיבל הברים יגישו מעל ל-120 טעמים שונים של בירות, פסטיבל הבירה בירושלים הינו יחיד מסוגו בארץ בו מגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים וכן את המספר הגדול ביותר של מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.

השנה הפקת הפסטיבל בחרה לתת דגש מיוחד לבירות בוטיק ישראליות, איכותיות וטעימות, כאלה שלא תמצאו בבר המקומי, ובפסטיבל ישתתפו מספר שיא של מבשלות כחול לבן. למשל, מבשלת 'בירו' שמייצרת את בירה 'שיקסע' בירת חיטה מעוננת בסגנון Weissbier טרייה, זורמת וקיצית, עם טעמים קלאסיים של בננה ופירות יער. מבשלת 'ברזל' תשיק טעם חדש 'Ruby Wheat' בירת חיטה ייחודית בסגנון גרמני עם תוספת של לתת מקורמל. מבשלת 'סוּף' תעלה לירושלים בפעם הראשונה מאילת הרחוקה עם שישה טעמי בירות בהן 'דארק ברי', בירה המשלבת טעמים של דובדבנים וסילאן. בנוסף, תתארח בפסטיבל 'מבשלת ללה' שתגיש את 'ללה תמרים' בירה ללא גלוטן המבוססת על תמר מג'הול מעמק הירדן, בירה עשירה בטעמים ובעלת מרירות עדינה. כמו כן, חברת 'רדקס' תגיע עם בירת חיטה  חדשה; 'שושנע', בירה עם  נגיעות נענע שהותאמה לקיץ ולחך הישראלי במיוחד. אלו הן רק חלק משלל הבירות שיוגשו בימי הפסטיבל.  פסטיבל הבירה בירושלים גאה להיות מבין האירועים הגדולים של תעשיית הבירה בישראל, אירוע שחוגג כל שנה את התפתחות שוק הבירה בארץ ובעולם ונותן במה לעשרות מותגי בירה.

אלי גלעדי, בעלים וממפיקי הפסטיבל מסר "אני שמח לומר כי השנה הגענו אל מספר שיא של בירות בוטיק ישראליות שישתתפו בפסטיבל, אנו מרגישים את התפתחות שוק צרכני הבירה בישראל ואת צמיחת תעשיית הבירה המקומית והבינלאומית בהתאם. הגעתי אל הפסטיבל הזה לפני יותר מעשור בתור חובב בירה, ורצון לחשוף את הקהל בירושלים  למותגים וטעמים חדשים מהארץ ומחו"ל, לשמחתי כל שנה מצטרפים אלינו מציגים חדשים והפסטיבל ממשיך את המסורת כל שנה מחדש ומספק לקהל את חווית פסטיבל הבירה המושלמת."

גם השנה עם סיום האירוע יתקיים 'מיני-פסט' אל תוך הלילה. הנחות ומבצעים מיוחדים יינתנו לבאי הפסטיבל במבחר מסעדות וברים ברחבי בעיר, כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה. לצד האירועים המסורתיים יתווספו שפע פעילויות חדשות, יושקו מותגי וטעמי בירה חדשים ועוד הפתעות רבות שהפקת הפסטיבל מתכננת. הפסטיבל יחל בשעה 18:00, בגן העצמאות במרכז ירושלים, המקום האידיאלי לשבת על הדשא, לשתות בירה וליהנות מהופעה טובה! לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים במכירה מוקדמת בקרו באתר או בעמוד הפייסבוק. מחיר כרטיס לאורח הינו 45 ₪, כרטיס בהנחה 40 ₪.

Location גן העצמאות ירושלים