2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד feed-image Feed Entries

Events Calendar

פסטיבל היין של אשקלון
Thursday 08 June 2017, 06:00pm

 20170524_202756.jpg

פסטיבל היין של אשקלון הפך להיות שם דבר בקרב חובבי היין בארץ. גם השנה כמיטב המסורת יתקיים הפסטיבל תחת חסותם של מרכז הכנסים הבינלאומי 'ובית המשקאות של דורון'. פסטיבל היין יתקיים זו השנה החמישית ברציפות ויהיה במעמד שר התיירות יריב לוין, נבחרי ציבור ואלפי חוגגים.

בפסטיבל יוצגו מאות סוגים של יינות, אדומים, לבנים, מוגזים, ישראליים, מן העולם. כל סוגי היינות יוצעו לטעימה באווירת פסטיבל נפלאה. השנה לראשונה הפסטיבל יתקיים תחת כיפת השמיים, על מדשאה יפיפייה במכללה האקדמית אשקלון.

בפסטיבל יוקמו 20 דוכנים ובהם 80 סוגי יינות שונים ומיוחדים. לראשונה תוקם שדרת בירות בוטיק ובה יימכרו 15 סוגי בירות, וכן יוקם בר קוקטיילים ססגוני. את מתחמי הפסטיבל יעטוף עיצוב מוסיקלי התואם ומעשיר את האווירה בשילוב אירועי קונספט בכל יום.

בפסטיבל יינתנו הרצאות ייחודיות בנושא יין - הרצאות שתשלמנה את הפן האינטלקטואלי.

דורון יחיאל, הבעלים של 'בית המשקאות של דורון' מסר: "זוהי השנה הרביעית ברציפות שאני עושה את הפסטיבל והשנה זה יהיה הפסטיבל הכי מיוחד, יפה וססגוני שהיה אי פעם. זאת הפעם הראשונה שאנחנו משלבים יין עם בירות וקוקטיילים בפסטיבל אחד והכל לצד תרבות של מוזיקה. אני מזמין את כולם להגיע לקחת חלק בחוויה מדהימה ואיכותית".

Location מרכז הכנסים הבינלאומי אשקלון, מתחם המכללה.
כרטיס הכניסה כולל כוס יין קריסטל איכותית וטעימה מכל סוגי יינות הפסטיבל. הטבות יינתנו לכל באי הפסטיבל, כאשר הרוכשים כרטיסים בקנייה מוקדמת יזכו למחיר מסובסד של 39 ש"ח בלבד. הרכישה המוקדמת תתבצע במרכז הכנסים ו'בבית המשקאות של דורון'.