2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

פותחים את הקיץ בבאזזז

SPARKLING BUZZ אננס

קליל וארומטי עם בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת

עכשיו גם במהדורת אננס

לכבוד הקיץ, יקבי כרמל מרחיבים את סדרת SPARKLING BUZZ ומשיקים מהדורה מיוחדת של  SPARKLING BUZZ אננס, מבעבע,  פירותי וקליל המתאים במיוחד להזדמנויות שתייה מרעננות בימי הקיץ החמים ובערבי הקיץ הנעימים.

SPARKLING BUZZ אננס הינו בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת, מתאים למגוון בילויים שמציעה עונת הקיץ, המאפשרים לחגוג את החזרה לשגרה ואת פתיחת עונת הרחצה והפארקים, למגוון אפשרויות צריכה הן על שפת הים, בפיקניק או ארוחת בראנץ' קלילה.

Sparkling Buzz אננס, מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אננס, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%). פרי האננס נבחר בשל היותו טעם קייצי, אקזוטי ופופולארי בקרב הצרכן הישראלי.

מחיר מומלץ: 30 ₪,  ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סדרת Sparkling Buzz הינה סדרה מבוססת יין עם רכזים טבעיים.  סדרת Sparkling Buzz קלילה, ארומטית במיוחד ומתאימה לכל רגע של שמחה, עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי (5.5% - 7%), בעבוע קל ומתיקות עדינה, המקנים חווית שתייה נעימה קלילה ובלתי מחייבת. סדרת Sparkling Buzz מתאימה למגוון רחב של אפשרויות צריכה: כאפרטיף, כיין קינוח וכליווי לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

Sparkling Buzz אננס מצטרף למגוון שמציעה הסדרה:

  • Sparkling Buzz מוסקטו 5.5% אלכוהול
  • Sparkling Buzz קריניאנו 6% אלכוהול
  • Sparkling Buzz מנגו 5% אלכוהול
  • Sparkling Buzz רימון 5.5% אלכוהול
  • Sparkling Buzz אפרסק 5.5% אלכוהול

את מוצרי Sparkling Buzz מומלץ לצרוך כשהם צוננים מאוד, בטמפרטורה של 4 מעלות.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אודות 'יקבי כרמל'
'יקבי כרמל' הוא היקב האהוב והמוביל בישראל, 139 שנות פעילות מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, יקבי כרמל הנם הבעלים של יקב 'יתיר' בתל ערד ויקב דלתא.
כיקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצרים ב'יקבי כרמל' יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

לעמוד היקב