2024/03/28     י"ח אדר ב' התשפ"ד

יקבי כרמל מתחדשים לשולחן חג הפסח תשפ"א

יקבי כרמל מתחדשים לשולחן חג הפסח עם יינות איכותיים

 

  • השקת פרנץ גוורצטרמינר 2020 Selected
  • השקת יינות אדומים לסדרת Selected בציר 2020
  • השקת רוזה 2020 Private Collection

חג הפסח כבר ממש מעבר לפינה, והשנה כולנו מקווים לחגוג אותו בחיק המשפחה המורחבת, בערב שכולו חירות אמיתית. אחרי שנה מאתגרת במיוחד, אין כמו להירגע בערב שכולו משפחה, אוכל טוב, שירי חג והרבה מאוד יין – לפחות ארבע כוסות על פי המצווה. ואם כבר מצווה, אז למה שלא ננצל את ערב החג לחגוג עם טעימות של מגוון יינות משובחים ולהתאימם למנות הערב?

השנה מזמינים אתכם ביקבי כרמל לגוון את בקבוקי היין על השולחן כך שכל אחד מהסועדים יוכל ליהנות מהיין המועדף עליו. יפתח פרץ, יינן ראשי של יקבי כרמל מוסיף גם טיפ עבור שולחן החג הכולל מספר בקבוקי יין שונים: "אל תחכו עם פתיחת בקבוק היין הנבחר להמשך הערב. אני ממליץ לחלוץ את כל הבקבוקים כבר בתחילת הערב ולתת להם לנשום, כך הם יהיו מוכנים עם טעמם הנפלא לשלב השתייה, ושיהיה לחיים".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סדרת Selected - היינות הכי ישראליים

סדרת Selected  , סדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתות ולא יינות לטעום".

יינות הסדרה: האדומים - קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.

לבנים, מוגזים ורוזה -  אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, רוזה, מוסקטו, פרנץ גוורצטרמינר.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

חדש! selected פרנץ גוורצטרמינר 2020

בעקבות העלייה בביקוש יינות מבוססי זן הגוורצטרימנר בתקופה האחרונה, יקבי כרמל מחדשים ומשיקים את פרנץ גוורצטרימנר. מדובר ביין לבן חצי יבש המבוסס על ענבי פרנץ' קולומברד וגווורצטרמינר מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין יושן במכלי נירוסטה במשך 3 חודשים והוא צלול, בעל אופי צעיר ומרענן.

selected פרנץ גוורצטרמינר מתאים לליווי גבינות, דגים וארוחות קלות.

רמת אלכוהול: 12.5%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

חדש! בציר חדש לקברנה סוביניון 2020 מסדרת selected

יקבי כרמל משיקים בציר חדש לקברנה סוביניון 2020 מסדרת היינות השולחנים המובילה בישראל Selected.

יין אדום יבש המבוסס על ענבי קברנה סוביניון מכרמים נבחרים ברחבי הארץ, שיושן במשך 3-6 חודשים במכלי נירוסטה. ליין גוף קליל וצעיר וסיומת מאוזנת, בעל ניחוחות פירותיים, שזיפים אדומים ושחורים וקפה.

Selected קברנה סוביניון מתאים לליווי עוף, בשר, רטבים אדומים וגבינות קשות.

רמת אלכוהול: 14%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 מעלות. מומלץ לקרר 20 דק' לפני הגשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

סדרת Private Collection  - סדרת היינות עטורת המדליות

יינות סדרת Private Collection זוכים בשנים האחרונות לשבחים רבים בזכות איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר שהיא מעניקה. הסדרה הפכה לזוכה קבועה במדליות זהב בתחרויות Best Value. כמו כן, סדרתPrivate Collection  הינה הסדרה המובילה בקטגוריית המחיר שלה.
יינות בסדרה: האדומים - קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, קברנה סוביניון-מרלו. לבנים, מבעבעים ורוזה - שרדונה, סוביניון בלאן, אמרלד ריזלינג קולומברד, מוסקט, רוזה. היינות האדומים של סדרת Private Collection  בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לאוכל.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

חדש! Private Collection רוזה 2020

טרנד יינות רוזה האהוב על הצרכן הישראלי, ובעולם בכלל, ונמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות. כמענה למגמה העולמית, יקבי כרמל מרחיבים את מגוון יינות הרוזה, מחדשים ומשיקים אתPrivate Collection רוזה. יין רוזה יבש בגוון ורדרד עדין, המבוסס על ענבי רוזה מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין התיישן 3 חודשים במכלי נירוסטה ומתאפיין בטעמי פטל ואוכמניות.

Private Collection רוזה ממתאים לליווי גבינות, דגים, ארוחות קלות.

רמת אלכוהול: 12.5%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 5-8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

רן אסא, מנהל שיווק יינות כרמל: "לקראת חג הפסח מכירות היין גדלות באופן משמעותי, ומהוות כרבע מסך המכירות השנתיות. מיליוני בקבוקים של יינות ישראליים מגיעים למדפי רשתות השיווק וחנויות היין, ולא פשוט לבחור את היין המתאים לחג.  בחג הקרוב אנו שמחים לחדש ולהפתיע את צרכני הקטגוריה עם יינות חדשים בסדרות המובילות: סלקטד פרנץ' גוורצטרמינר ופריווט קולקשן רוזה. היינות החדשים מרעננים את מגוון הסדרות המובילות, סלקטד ופריווט קולקשן, עם יינות קלילים המותאמים לתקופת האביב, החג ולכל רגע של שמחה".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אודות יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.

היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

לעמוד היקב