2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד

יקב תבור משיק

'פנינים לבן' - יין לבן מבעבע, שמח ומרענן!

יקב תבור משיק את 'פנינים לבן' – יין לבן, מבעבע, מתקתק ומרענן המופק מ-100% ענבי מוסקט קנלי, בעיצוב חדש, צעיר וחגיגי.

טעמיו הארומטיים והנפלאים של מוסקט קנלי מצליחים להתמזג בהרמוניה עדינה עם תחושת פריכות נעימה. ליין ארומה ייחודית של אפרסק, הדרים וסיומת דבשית מפנקת.

יין פנינים מאופיין בבעבוע עדין ומוקפד שנוצר באופן טבעי במכלי לחץ. בעבוע זה נעשה בשיטת שרמט המאפיינת את היינות המבעבעים האיטלקיים ממחוז פיאמונטה.

היין יתאים כמשקה פתיחה לארוחה או כאפריטיף נעים לשעת אחר הצהריים (אפריטיבו), וכן כליווי נהדר למנות קינוח כגון סלט פירות, עוגות פאי למיניהן וקינוחים על בסיס קרם ופירות. מומלץ לשתות אותו כאשר הוא מצונן היטב.

כרמי המוסקט קנלי של היקב ממוקמים בצפון הארץ באקלים הקריר של רמת הגולן. מזה עשור שיקב תבור מגדל ומשקיע בכרמים אקולוגים, בהם מתקיים איזון מושלם בין החקלאות לטבע, אשר יוצר גפנים בריאות יותר וענבים איכותיים יותר.

פנינים לבן מהווה אלטרנטיבה חגיגית ומרשימה במחיר אטרקטיבי של כ-35 ₪ לבקבוק.

*ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ומכולות

* המחיר הסופי ייקבע ע"י הקמעונאי בלבד

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אודות יקב תבור:

יקב תבור הממוקם למרגלות הר התבור בגליל העליון, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. ב-2012 חרת יקב תבור על דגלו את נושא האיזון האקולוגי ומאז ועד היום, כל כרמי היקב הם כרמים אקולוגיים, בהם נעשות מגוון פעולות להשבת האיזון הטבעי לסביבת הכרם, זאת בשיתוף החברה להגנת הטבע .נכון להיום היקב ממוקם כחמישי בגודלו בארץ עם ייצור של קרוב ל- 2 מיליון בקבוקים בשנה.  בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ, תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים, הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, הינו בעל 35 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה, מייצר מגוון יינות בסדרות איכות שונות ובמחירים שונים.

לעמוד היקב