2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

יקב רקנאטי עם המלצות לחגים תשפ"א

מנרה וגליל עליון

מרלו "כרם מנרה" 2017

כרם מנרה מתאפיין באדמת טרה רוסה ייחודית ובתנאי אקלים אידאליים להפקת יין מרלו מרתק המתאפיין בחמיצות טבעית מאוזנת, ארומה של פרי יער אדום, שזיף שחור ועשבי תבלין מקומי.

יין זה משקף את הגישה הים תיכונית של היקב במיטבה, כזה המציג ביטוי זני מובהק, מאופק ואלגנטי, טאנינים רכים וקטיפתיים וסיומת ארוכה והרמונית.

מרלו "כרם מנרה" התיישן 18 חודשים בחביות קטנות וגדולות המיוצרות במיוחד עבור היקב באזור בורגונדי שבצרפת ובוקבק לאחר סינון גס בלבד.

יין זה יוצר במהדורה מוגבלת.

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

סירה גליל עליון 2019

שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את ריכוז הפרי וארומת התבלינים של זן הסירה, המלווה במבנה טאני רך ועגול.

בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי הסירה. לאחר הפרדת גרגרי הענבים ובתוספת מעט משזרותיהם

עבר היין תסיסה עדינה ומבוקרת. טמפרטורות מתונות, הביאו לביטוי זני אופטימלי, לעושר הפרי, מורכבותו ולסגנון היינני האלגנטי אליו שואפים ביקב רקנאטי.

ליין ארומת סירה אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

שרדונה גליל עליון 2019

שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את פירותיות השרדונה ויחד עם זאת את האלגנטיות,  המינרליות והאצילות של זן זה.

בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי השרדונה, ולאחר סחיטה עדינה והצללה, הותסס התירוש בטמפרטורה נמוכה תוך שימת דגש על שימור ארומות הפרי ורעננותו. בתום תקופת התיישנות של 6 חודשים, נרקח הבלנד הסופי.

ליין ארומות פרי הדר ופירות גלעין המלווים בארומה עדינה של חביות עץ האלון בהן תסס והתיישן היין.

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

לעמוד היקב