2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד

חברת שקד מחזירה סוף סוף למדפים את יינות גאטו נגרו

 היקב מארגנטינה שעשה מהפכה בשתיית היין בישראל

 "שובו של החתול"

היינות כשרים, וימכרו במחיר של 3 במאה

יינות גאטו נגרו ("חתול שחור") היו מראשוני היינות המיובאים לישראל בתחילת שנות ה- 2000. היינות זכו לפופולאריות עצומה. האיכות הגבוהה והמחיר הנוח הפכו אותם ללהיט ענק ולאחד ממותגי היין המצליחים והאהובים בישראל. אחרי מספר שנות היעדרות, ופגישה מקרית משעשעת בין בעלי היקב לבעלי חברת שקד, חוזר המותג לישראל ובגדול. העיקרון המנחה זהה: איכות גבוהה במחיר סופר אטרקטיבי. שם המותג, אגב, ניתן לו בהשראת החתול האישי של היינן שהיה מעורב בפיתוח יינות הסדרה בתחילת הדרך.

"במושגים של היום ובהיקפי השוק הנוכחיים, אפשר להקביל את מכירות הגאטו נגרו לכמות של 6 מיליון בקבוקים בשנה" אומר טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד. "זהו יין נגיש גם בטעם וגם במחיר, קהל מבוגר יותר שעדיין זוכר אותו בהנאה גדולה וקהל צעיר שייהנה, בנוסף לטעם, גם מהלוק המגניב והאינסטגרמרי שלו" מוסיף שקד.

היינות

יינות גאטו נגרו הם יינות קלים, כיפים ומהנים ביותר, שמיוצרים בארגנטינה. היינות זוכים לפופולאריות עצומה ברחבי העולם והם מציעים אופי פירותי מודגש והנאה מרובה. הם מתאימים לכל אירוע ולכל ארוחה ומעניקים תמורה פנטסטית למחירם הנוח.

היינות שיגיעו לישראל הם כשרים. תהליך הייצור של היינות מורכב מתסיסה והתבגרות קצרה בת מספר חודשים במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה.

היין יימכר בחנויות 3 במאה, וב- 39 שקלים לבקבוק בודד.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גאטו נגרו קברנה סוביניון

זני ענבים: 100% קברנה סוביניון

על היין: יין מהנה ביותר בעל ניחוחות נעימים של פרי אדום טרי, גוף בינוני עם איזון מצוין וסיומת ארוכה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גאטו נגרו מלבק

זני ענבים: 100% מלבק

על היין: מלבק ארגנטינאי מהנה ביותר בעל ניחוחות נעימים של פרי אדום טרי, שזיפים ונגיעות וניל. ליין גוף בינוני עם נוכחות טובה וסיומת ארוכה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

גאטו נגרו מרלו

זני ענבים: 100% מרלו

על היין: מרלו פירותי ומהנה ביותר בעל ניחוחות נעימים של פרי אדום טרי, שזיפים ורמזים לוניל ותבלינים ברקע. ליין גוף בינוני עם מרקם רך ומלטף ורעננות רבה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כשרות: .O.U