2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

יקב תבור מציג את הרוזה השלישי והחדש שלו לרגל חג השבועות תש"פ

מוסקטו רוזה מתקתק ומבעבע קלות מסדרת הר

לכבוד חג השבועות, יקב תבור משיק את יין מוסקטו רוזה החדש מסדרת "הר", הרוזה השלישי של היקב. מוסקטו רוזה החדש הוא קליל, מתקתק, מבעבע קלות עם 6% אלכוהול בלבד.

מוסקטו רוזה החדש מסדרת "הר" של היקב נותן מענה ורדרד וחגיגי לכל חובבי המתוקים. היין משתלב מעולה כקינוח קליל בפני עצמו, או כליווי טעים לקערת פירות, זביונה פירות יער ועוגות גבינה.

מוסקטו רוזה 2019, סדרת הר

היין עבר תסיסה קרה במכלי לחץ ייעודיים על-מנת לשמור על הבעבוע הטבעי הנוצר בתהליך. היין מתקתק, מבעבע קלות ובעל ארומה של אשכולית אדומה, פריחת הדרים ומי ורדים. כ- 35 ₪ ניתן להשיג ברשתות השיווק וחנויות יין ואלכוהול.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כמו כן, יקב תבור מציע מגוון יינות נהדרים מסדרת אדמה שיוכלו ללוות את ארוחת חג השבועות, כאשר אחד היינות המומלצים לחג שהיקב מציע ומתכתב היטב עם ארוחה חלבית הוא

שרדונה 2019 מסדרת אדמה

היין פירותי ונעים לשתייה, ממיטב ענבי השרדונה של היקב בצפון רמת הגולן המעניקים ליין מורכבות ומרקם. 50% מהיין עבר יישון של 6 חודשים בעץ אלון צרפתי בכדי להעניק ליין ממדים נוספים. יין עשיר ומלטף שמצליח לשמור על אופי נעים ומעודן. שרדונה אדמה אף זכה במדליה בתחרות Best Value לשנת 2020 ומהווה תמורה מעולה למחיר.

כ- 55 ₪ ניתן להשיג בחנויות יין ואלכוהול. 

אודות יקב תבור:

יקב תבור, הממוקם למרגלות הר התבור בגליל העליון, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. נכון להיום היקב ממוקם השישי בגודלו בארץ עם ייצור של קרוב ל- 2 מיליון בקבוקים בשנה. בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, הינו בעל 35 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה, מייצר מגוון יינות בסדרות איכות שונות ובמחירים שונים.

לעמוד היקב