2024/04/23     ט"ו ניסן התשפ"ד

'יקב ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות משיק לקראת חג שבועות תש"פ הקרב

Reserve Gold Edition גוורצטרמינר מכרם עלמה , בציר 2019

היין זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020 במסגרתה הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל"

חג השבועות הפך מזמן לחג הגבינות והיין ואין כמו לפתוח את החג עם יין לבן איכותי ומרענן שילווה את ארוחת החג המסורתית שכולה בסימן לבן...

לקראת חג שבועות הקרב, יקב ברקן משיק את יין גוורצטרמינר כרם עלמה מסדרת Reserve Gold Edition, בציר 2019 אשר זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020 במסגרתה הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל"

Reserve Gold Edition הינה מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב המוכרת והאהובה. מהדורה זו, שהושקה בשנה שעברה וזכתה להצלחה גדולה, שברה שיאים והובילה את המותג להיות המותג הצומח ביותר בנ"ש בקטגוריית המחיר שלו.

היין עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. הכרם מניב כמות נמוכה של פרי איכותי המוביל ליין ארומתי ופירותי בעל מתיקות מעודנת.

היין אקספרסיבי ומושך, בעל ארומות פרחוניות, כגון ורדים ופריחת הדרים, אליהם מתלוות ארומות פרי טרופי רענן כגון גויאבה וליצ'י. היין בעל מתיקות מעודנת ועם כל לגימה מפגין חמיצות רעננה וסיומת מתקתקה, אשר משאירה טעם של עוד.

סדרת רזרב הינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

אודות יקבי ברקן

יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ליקב יש כ- 400 מדליות בהן זכה לאורך השנים. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪

היקב נהנה מכשרות מהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת ובד"ץ בית יוסף וכן מכשרותו המהודרת
של מומחה הכשרות הגר"ד לנדאו.

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ

לעמוד היקב