2024/04/23     ט"ו ניסן התשפ"ד

פאולנר, מותג הבירה הנמכר ביותר באירופה

חברת טמפו ממשיכה לחדש על פי טרנד הבירות ללא האלכוהול אשר ממשיך לצבור תאוצה

פאולנר, מותג הבירה הנמכר ביותר באירופה

משיק את בירת החיטה האהובה והמוכרת

ללא אלכוהול

דל קלוריות עם 100 קלוריות בלבד ל-500 מ"ל

פאולנר, מותג הבירה הגרמני הנמכר ביותר בכל אירופה, משיק קטגוריה חדשה בהתאם לטרנד העולמי שתופס תאוצה והצורך של אוהבי הבירה, גם ברגעים בהם אלכוהול אינו רלוונטי-

בירה ללא אלכוהול

פאולנר ללא אלכוהול, בעל ארומה קלה של מאלט

ועם מתיקות אופיינית לבירה החיטה המעוננת של פאולנר

חברת טמפו, היבואנית הבלעדית של פאולנר, מותג הבירה הנמכר ביותר באירופה, משיקה בימים אלו את בירת פאולנר ללא אלכוהול, בעל ארומה קלה של מאלט ועם מתיקות אופיינית לבירה החיטה המעוננת של פאולנר, המכילה 100 קלוריות בלבד ל-500 מ"ל.

בירת הדגל של מבשלת פאולנר היאPaulaner Hefe Weissbier Naturtrub , בירת חיטה מעוננת בירת החיטה הבווארית האלכוהולית הנמכרת ביותר באירופה.

כעת ניתן יהיה להשיג את אותה הבירה בדיוק ללא אלכוהול ועם 100 קלוריות בלבד ל-500 מ"ל.

הפקק הלבן והמוכר יהפוך לפקק כחול עם תווית על הבקבוק NON-ALCOHOLIC.

קטגוריית הבירות ללא אלכוהול נמצאת בצמיחה מתמדת ברחבי העולם ונותנת מענה לקהל חובבי הבירה במצבים בהם רוצים ליהנות מטעם הבירה אך הסיטואציה אינה מאפשרת צריכת אלכוהול.


פאולנר משיקים בימים אלה את בירת החיטה הבווארית האיכותית והמוכרת ללא אלכוהול  כמענה לצורך של חובבי הבירה גם ברגעים בהם אלכוהול אינו רלוונטי, לדוגמא: בליינים שחוזרים הביתה עם הרכב, במהלך יום העבודה, לאחר פעילות גופנית ועוד.

יתרונות המשקה החדש רלוונטיים גם לאחר אימון גופני שכן הבירה מאזנת את הנוזלים והמלחים שאיבדתם בזמן אימון גופני יותר מכל נוזל אחר.

אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת הבירות בטמפו מסר: "אנו שמחים להמשיך לחדש בטמפו ולהציג את בירת פאולנר ללא אלכוהול לאחר שהיינקן 0.0 רשם הצלחה גדולה בישראל מאז השקתו לפני כחצי שנה. בירת פאולנר ללא אלכוהול רושמת הצלחה מסחררת באירופה ואנו בטוחים שכך יהיה גם אצלנו וכי הקהל הישראלי יתחבר לחדשנות ולטרנד ההולך והמתהווה בעולם כולו."

אודות בירה פאולנר:

פאולנר הוא מותג בירה בווארי המיוצר במינכן מאז 1634. פאולנר מייצרת מגוון גדול של בירות ביניהן לאגרים, ובירות מיוחדות כמו הבירות הרשמיות של פסטיבל האוקטוברפסט.

בירת הדגל של המבשלה היא הפאולנר הפה וייסביר נטורטרוב Paulaner Hefe Weissbier Naturtrub–  בירת החיטה המעוננת – בירת החיטה הבווארית האלכוהולית הנמכרת ביותר באירופה.

בירה פאולנר נמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם, בין המדינות המוכרות את המותג ניתן למנות את כל מדינות אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, סין, סינגפור, תאילנד ועוד רבות אחרות.

*בירה פאולנר ללא אלכוהול מכילה כוהל בנפח פחות מ-0.5%

את בירת פאולנר ללא אלכוהול ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ

מחיר מומלץ לצרכן: 8-12 ₪