2024/04/18     י' ניסן התשפ"ד

יקב נטע ממליץ לחגים תש"פ

זוג, לבן ואדום

"יקב נטע" הוקם על ידי דור המשך של משפחה העוסקת ביין ובחקלאות כרם שנים רבות, ומתוך רצון אמיתי להביא תפיסת עולם חדשה ומרעננת לעולם היין. נטע מציעה לכם בלנדים יצירתיים ומקוריים, פורצי גבולות, וחופשיים ממוסכמות. אנחנו משלבים ידע, ניסיון ומורשת משפחתית ארוכת שנים יחד עם גישה חדשה ועדכנית, על מנת להנגיש לכם חוויות יין איכותיות, מקוריות ומותאמות לאורח החיים שלכם.

                                                      דף יינן  NETA  לבן  2018

הרכב זנים:

היין הוא ממסך של הזנים שרדונה וסוביניון בלאן, תוך שמירה על רעננות פרחונית ותחושת פרי טרי, מלא חיים.

שרדונה 65% , סוביניון בלאן  35%

אלכוהול  -  12%

PH –   3.5

סוכר שארי -  3.1 גר/ליטר

על הבציר:

שנת 2018 הייתה טובה לגפני הענבים הלבנים, ההבשלה הייתה אחידה ומהירה , כך שהשרדונה נבצר בסוף חודש יולי  ב 21.5  בריקס, ואילו הסוביניון בלאן נבצר בתחילת  אוגוסט  ב 21.5 בריקס גם כן.

ויניפיקציה ויישון:

שני הזנים הותססו בנפרד בטמפרטורה קרה  9-10 מעלות צלסיוס, שמטרתה תסיסה מאוד איטית ומבוקרת , שמירת ארומות הפרי ורעננות.

מאפייני היין:

יין בעל גוף קל ואלגנטי, פריך ורענן, האצילות האופייניות של השרדונה משתלבת היטב עם הרעננות הפרחונית של הסוביניון בלאן ליצירת יין מעודן, דק אך מלא נוכחות.

מחיר: 69 ₪

                                         דף יינן NETA אדום  2017

הרכב זנים:

היין הוא ממסך שמגוון מרכיביו כוונו לייצר יין קל לשתיה אך עשיר בצבע ובעל משרעת ארומתית פירותיות.

מרלו  50% , סירה 20%, פטיט ורדו 15% , פטיט סירה 15%

אלכוהול - 14%

PH –  3.8

סוכר שארי -  3.2 גר/ליטר

על הבציר:

בציר 2017 היה חם מעל הממוצע אך למרבה המזל ללא מכות חום אשר גורמות לבעיות הבשלה, כך שהבשלת ענבי היין האדומים היתה אופטימלית והתברכנו בענבים עם פרופיל ארומטי המאפשר יצירת יין מעודן בעל גוף בינוני. הבחירה בזני הענבים שלעיל והשילוב ביניהם העמיקה את היכולת לקבל את היין שיקב נטע מעוניין להציג לקהל שלו- יין נגיש לשתייה, כזה שאפשר לשתות אותו בכל עת ובעיקר – עם אנשים שאוהבים..   ,.

ויניפיקציה ויישון:

הענבים נבצרו בדרגת הבשלה בינונית ( בריקס 23-24 ) ,  לאחר השרייה קרה  בטמפרטורה של 5-6 מעלות למשך 48 שעות, השרייה שמטרתה מיצוי צבע וארומות עדינות מהזגים, החלה התסיסה הראשונה. עם העלאת הטמפרטורה במכלי התסיסה בהדרגה עד ל 25 מעלות.

התירוש נסחט אחרי 14 ימי השרייה עם הזגים, והיין שהתקבל יושן במשך 6 חודשים בחביות עץ משומשות על מנת לקבל פרופיל ארומטי עדין.

מאפייני היין:

יין בעל מרקם חלק ורך, צבע אדום ארגמני מושך, מאופיין בססגוניות פירותית רעננה, עמוק ומלא רבדים. חינני ובעל הרמוניה נהדרת בין מרכיביו.

יין אדום שבהחלט ניתן לצנן וליהנות גם  בימי הקיץ החמים שלנו.

מחיר: 79  ₪

לעמוד היקב