2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

'צור עולם של יין' גאים להשיק

4 יינות חדשים לרגל חג הפסח

לרגל חג הפסח הקרב משיקים בחברת 'צור עולם של יין' 4 יינות איכותיים חדשים. 3 יינות אדומים ואחד לבן חצי יבש המתאימים לארוחות החג.

היינות החדשים כוללים את:

Herzog Cabernet Sauvignon SR Napa Valley

הרצוג קברנה סובניון רזרב עמק נפה

סגנון: יין אדום יבש

אזור: עמק נפה, קליפורניה

תהליך ייצור:  ענבי קברנה נבצרו במהלך השבוע האחרון של אוקטובר. ונלקחו להפרדה מעיכה והתססה. היין הותסס  בטמפרטורה בין 87º F – 91º F תסיסה מלולקטית בפלדת אל חלד.

זמן ההבשלה הארוך גרם לענבים להיות בשלים, עשירים ושופעים עם טעמים של פטל שחור ושזיפים, עם סיומת בטעמי קליה ווניל.

מאפיינים:  נועז, פירותי, חלק בטעמי שזיפים, אוכמניות, ווניל.

אוכל ויין: מושלם עם בשרים על האש ובשרים צלויים, ברווז קונפי, תבשילים עשירים וגם עם שוקולד מריר.

יישון: בטמפרטורה מתאימה (55º F - 60º F) היין יתיישן 7-10 שנים נוספות.

אלכוהול: 14%

אנליזת בציר:

TA (g/L) : 4.88 pH: 3.79 Average Harvest Brix ° : 25.6

מחיר לצרכן: 180 ₪

 

Herzog Lineage Cabernet Sauvignon

הרצוג ליניאג' קברנה סוביניון

מותג: הרצוג

סגנון: אדום יבש

הרכב זנים: קברנה סוביניון

אזור: קליפורניה , ארה"ב

בציר:  2016

אודות היקב:

ההיסטוריה של מסורת יינות הרצוג היא סיפור שנכתב על פני שמונה דורות. מתחיל בתחילת המאה ה -19 בעיר Vrbove בסלובקיה. שם יצרו בני משפחת הרצוג יינות משובחים לחצר המלוכה במשך למעלה מ -150 שנה, כשהמסורת עוברת 6 דורות. כששעברו לארצות הברית ב -1948, מסורת זו המשיכה בדורות השישי, השביעי והשמיני עם מחויבות למצוינות שלא פחתה בזמן. ליניאג' הרצוג הוא ביטוי אלגנטי של המורשת הזו.

אודות היין:

גדל בפסו רובלס, קליפורניה . עשיר ודומיננטי ומציג ניחוחות נפלאים של דובדבן שחור וטבק.ממלא את החך בהרגשה נפלאה ועשירה, צבע אדום עמוק. מוגש בטמפרטורת החדר מתאים למנות בשריות כמו טלה, סטייק בגריל או עוף בגריל.נתוני היין: Alc. 14.5% /  750ml. /  מבושל

מחיר לצרכן: 100 ₪

  

אלף ברון הרצוג 2016

אדום יבש. כשר לפסח. בלנד המיוצר ביקב הרצוג בקליפורניה. בעוד הזנים המרכיבים את היין נשארים חסויים מציג היין טעמי פירות מאופקים, עם דומיננטיות של פרי אדום באף ובפה. היין בעל גוף בינוני, וסיומת נעימה.

אלף, היין החדש של ברון הרצוג, מושלם עבור שתייה יומיומית. מתאים עם ספגטי וכדורי בשר, סלמון בגריל והודו.

בתור האות הראשונה של האלפבית העברי וגם כמייצגת את הספרה 1, ניתן לראות באלף סמל של איחוד, אחווה ואחדות.

ברון הרצוג אלף הינו בעל זנים רבים המתאחדים ליין אחד מאוזן היטב. בעל תחושת פה משיית, בלנד אדום זה טומן בחובו רמזים לדובדבן, פירות יער אדומים וגרנדין.

  • Alcohol Content 5%
  • Wine Size750 ml
  • Color (Wine)Red
  • Dryness Dry
  • Mevushal Mevushal

מחיר: 40 ₪

 

ברטנורא דמי סק

BARTENURA DEMI SEC

מהדורה מוגבלת של יין איטלקי לבן חצי יבש, מבעבע  מרענן ומעודן, המציע ארומות של אפרסקים בשלים, מלונים וניחוחות קלייה עם מתיקות עדינה. טעמים מודגשים בנגיעות דבש, מנדרינה ואגסים. הסיומת מתמשכת, קרמית ומאוזנת היטב עם נגיעה של חומציות.

סגנון: יין לבן חצי יבש מבעבע

אזור: פיימונטה, איטליה,   זן: בלנד לבן  אלכוהול: 10%   מחיר: 90 ₪

 

`צור עולם של יין`` הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד ועוד). היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2018 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-150 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild/. בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהולים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא את המותגים  Walders, herman Jensen,,boondocks ,levov ,bicerin, ,shmerling, sabra ,shannon ועוד.