2024/04/24     ט"ז ניסן התשפ"ד

יקבי כרמל - מצאנו את היין המתאים לכם "סלקטד"

הבחירה הבטוחה לשולחן החג

סדרת סלקטד של יקבי כרמל - הסדרה הנבחרת של המשפחות בישראל. מתאימה לכל חיך, תמורה גבוהה למחיר וחוויית שתייה מהנה במגוון הזדמנויות ולשפע של רגעי שמחה משותפים

יין מלווה אותנו במגוון רגעים של שמחה, כמו שבתות, חגים ואירועים משפחתיים. כיום, יותר ויותר אנשים מבינים כי לא צריך באמת סיבה מיוחדת כדי לפתוח בקבוק ולהינות מיין טוב. אבל גם לשתייה יומיומית מבוקרת צריך למצוא את היין המושלם. אז מצאנו.

אם בעבר שתיית יין הייתה שמורה למועדים ולאירועים מיוחדים, בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משלבים יין גם בארוחות באמצע השבוע.  היין לא רק מחמיא לאוכל ומשפר את הארוחה, הוא גם פותח את הלב, עוזר לנו להיות יותר רגועים, לתקשר יותר טוב עם הסובבים אותנו ומשרה אווירה נעימה מסביב לשולחן.

טכנולוגיות חדשות ומסורת של שנים

היינות של יקבי כרמל הם בדיוק היינות לארוחות המשפחתיות האלה. כבר למעלה מ-135 שנים יקבי כרמל מציעים מגוון רחב של יינות המתאימים לכל אירוע וחגיגה וברמות מחיר שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את היין שמתאים לו בכל רגע נתון. 108 משפחות כורמים מלוות כבר שנים את תהליך ייצור היין עבור היקב בכל רחבי הארץ. מרמת הגולן, דרך הגליל, הרי יהודה ועד רמת ערד. פריסת הכרמים הגדולה מאפשרת ליקבי כרמל להיות גמישים בייצור ועקביים לאורך שנים, עם יכולות חקלאיות גבוהות וצוות ייננים בעלי ניסיון של שנים, בעלי ידע והבנה עמוקים בשיטות ייצור יין מסורתיות ומודרניות. טכנולוגיות חדישות ומתקדמות ביקבים מאפשרות ליצור יין איכותי, תוך שמירה על המסורת ארוכת השנים של היקב - מרגע בציר הענבים ועד לפתיחת הבקבוק אצלנו בבית.

סדרת סלקטד – כי לא צריך סיבה

כשאנחנו בוחרים יין אנחנו רוצים, בראש וראשונה, שיהיה לנו טעים ושיהיה כיף לשתות אותו. לא יין פשוט מדי, כזה שלא יגרום לנו להראות כמי שלא מבינים כלום ביין, אבל גם כזה שלא יעלה לנו יותר מדי, ושנוכל לשתות אותו במגוון הזדמנויות רב עם התאמה מירבית לטעמים השונים של המארחים והמתארחים. סדרת סלקטד של יקבי כרמל, סדרת היינות הפופולרית ביותר בישראל, היא בדיוק סדרת היינות שעונה על כל הצרכים שלנו.

סדרת סלקטד היא הסדרה הנבחרת של המשפחות בישראל. סדרה שביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. החיבור שלה לשורשים ולהיסטוריה של תעשיית היין הישראלית, הפך אותה לסדרה האהובה ביותר בקרב צרכני היין הישראליים. במילים אחרות: בחירה בטוחה.

בסדרה מגוון עשיר של יינות וזנים -  אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות הסדרה הם ארומטיים, עסיסיים ורעננים, שכיף לשתות אותם גם בלי להיות מומחי יין - "יינות לשתות ולא יינות לטעום", שיבטיחו לכם הנאה מלאה וחג שמח!

לעמוד היקב