2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

דרך הגפנים - חבלי היין של ישראל

מסעדת HERBERT SAMUEL, ריץ קרלטון הרצליה,

מקדישה לכבוד חגיגות ה-70 לישראל חגיגה קולונרית כהוקרה לתוצרת מקומית

 

ארוחה ייחודית המשלבת השראה של שלושה יקבים: צרעה, קסטל ופלאם

שף מסעדת הרברט סמואל בערב יוצא דופן המציג שיתוף פעולה של שלושת היקבים

דרך הגפנים - חבלי היין של ישראל בסדרת ארוחות ייחודית במסעדת HERBERT SAMUEL  הרצליה - הערב השני בסדרה ב-9 במאי, מוקדש כולו לאזור הרי יהודה

במסגרת אירועי מסעדת "הרברט סמואל"  לשנת ה70 למדינה, מקיימת המסעדה סדרה של ערבי קונספט מיוחדים, אשר יתנו  את מרכז הבמה לחבלי היין השונים של ישראל. בהתאם לרוח המסעדה, שחרתה על דגלה את המקומי והעילי, גם בסדרת הערבים המיוחדת יתמקד צוות המסעדה בעושר המאפיין את חלקיה השונים של הארץ.

ערבי הקונספט המושתתים על שיתוף פעולה עם יקבים מובילים בישראל, יעסקו בהוקרה לחבלי הארץ השונים והייחוד של כל חבל ארץ, בהתייחסות לחומרי הגלם והתוצרת המקומית ובעיקר ליצרני הבוטיק, לטעמים וטכניקות הבישול וכמובן - ליינות המאפיינים כל חבל וחבל .

אחת לרבעון, תתקיים ארוחה המוקדשת כולה לחומרי הגלם, לטכניקות בישול ואפילו מנות המאפיינות אזור אחר בישראל, במסגרת הארוחה ישולבו מנות מיוחדות של שף הרברט סמואל, השף מור כהן, לצד יינות ישראליים ייחודיים ואיכותיים מחבלי הארץ השונים בישראל.

הערב יהיה בנוי בצורה של תפריט סגור, בן חמש מנות שיקבע מראש לפי היינות שיוגשו באותו הערב, כך שכל מנה תלווה את היין בצורה מושלמת, את הערב ילוו שף המסעדה ויינן היקב אשר יעברו בין האורחים ויעניקו הסברים על המנות והיין.

הערב השני בסדרה ערב הרי יהודה, יתקיים ב 09/05/18 - עם טעמים וריחות מהרי יהודה המוריקים, על שלל עשבי התבלין, פטריות החורש והירק הצומח בהם, דרך ירושלים, על שלל רבדיה ואופיה המיוחד ומסורת בת מאות שנים של תבשילים ומאפים. את כל הטעמים הללו, באותו ערב, ילוו היינות של שלושה יקבים מהחבל. לראשונה שיתוף פעולה בין שלושת היקבים:  'פלם', 'קסטל' ו- 'צרעה'.

לדברי יקיר תמם, מנהל המסעדה: "כחלק מחזון המסעדה אנו דוגלים בשימוש במוצרים מקומיים איכותיים המתאימים לאופיה היוקרתי של מסעדת השף , במלון ריץ-קרלטון, הרצליה. קהל הלקוחות שלנו מעריך ומוכיר איכות ואנו דואגים לשמר יצירתיות וטריות בכל תפריט אותו אנו מגישים .

לשמר איכות ויצירתיות לצד שמירה על כשרות הינה אתגר לא פשוט, אבל שף המסעדה, מור כהן, מצליח לשלב את האתגרים ולהציג מנות מרהיבות אשר זוכות לפרסים ותשבוחות .

כחלק מהאג'נדה שלנו : מקומי ועילי, אנו מוקירים ומעריכים את התוצרת המקומית ומגלים בכל פעם מחדש את האיכות של תוצרת הארץ. השנה החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהשיק סדרת ערבים  המושתתים על התוצרת המקומית.  לשמחתנו יקבים מובילים בארץ נענו לאתגר ושמחו לשתף פעולה כמקשה אחת .1HERBERT SAMUEL9.5.18

HERBERT SAMUEL9.5.18