2024/04/25     י"ז ניסן התשפ"ד

יקב סגל במהלך ייחודי בנתב"ג

יקב סגל עלה בקמפיין פרסומי ייחודי שנחשף לכל הנכנסים בשער הרשמי של ישראל

 

סגל היקב המוביל בישראל, עלה עם מיצג מרשים וייחודי באורך כ-150 מטרים המורכב מ-6 מקטעים. המיצג הייחודי, אשר הוצב באולם הנוסעים החוזרים בנתב"ג, כולל 6 מקטעים באורך של כ-25 מטרים כל אחד המשתלבים עם הדפס ומיתוג הקירות וביחד יוצרים היקף רציף בגודל של מעל 150 מטר.

השלט הייחודי הוצב לתקופה של ארבעה חודשים וההשקעה הכספית בפרויקט נאמדת במעל לרבע מיליון ₪.

מדובר במיצג מרשים וייחודי, הנותן תחושה של טבע ממש בלב שדה התעופה. המיצג מספר את הסיפור של יקב סגל ושל סדרת Free Run החדשה באמצעות חיבור לטבע.

המיצג ממחיש את סיפור של יקב סגל כיקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות, חיבור לטבע ולאדמה ומינימום התערבות בייצור של היין. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב והיא שמייצרת יינות מיוחדים.

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, אמר: "אנו גאים לעלות עם מיצג מיוחד במינו. העיצוב כולו בהשראת הטבע הפראי והמהפנט. רצינו להכין הפתעה לנוסעים השבים שתקבל את פניהם עם חזרתם ארצה, שתזכיר להם כמה טוב לחזור לישראל ולשתות יין ישראלי של סגל. המיצג הוא חלק מקמפיין פרסומי שלם שעלה".

"יקב סגל" הינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. היקב שחגג בשנה שעברה 230 שנה להיווסדו הוא בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה. היקב מאמין במינימום התערבות בייצורו של היין- על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב והיא שמביאה ליינות מיוחדים. היקב זוכה לכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת ובד"ץ בית יוסף בנוסף גם כשרותו המהודרת של מומחה הכשרות הגר"ד לנדאו.

NATBAG3