2024/04/16     ח' ניסן התשפ"ד

יקב רקנאטי משיק בציר חדש ליינות הדגל - "ספיישל רזרב"

חדש מיקב רקנאטי: יינות 'יונתן' מבציר 2017

יינות פירותיים וצעירים לשולחן החג

יקב רקנאטי גאה להציג את 'יונתן' – סדרת יינות מכרמים נבחרים ברחבי הגליל. יונתן אדום ויונתן לבן - יינות נהדרים המתאימים לכל אירוע, נפלאים לאירוח וילוו היטב כל ארוחה.

יונתן לבן 2017

יין לבן שופע פרחוניות, רענן פירותי וארומטי, המורכב מענבי שרדונה וקולומבר. יונתן לבן נפלא לשתייה לבדו או לליווי ארוחה טובה. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪

להשיג בחנויות היין המובחרות.

יקב רקנאטי משיק בציר חדש ליינות הדגל - "ספיישל רזרב"

ספיישל רזרב אדום 2015

ספיישל רזרב לבן 2016

ספיישל רזרב אדום ולבן הינם יינות הדגל של היקב. יינות אלו מבטאים את המיטב שבכל שנת בציר, את החלקות שהניבו ענבים יוצאי דופן מהם יוצרים הייננים את היין הטוב ביותר בכל שנה ושנה, יין המייצג יקב, שנת בציר וטרואר.

ספיישל רזרב אדום 2015

ספיישל רזרב אדום 2015 הינו יין בעל גוף מלא ועשיר ולו חומציות מאוזנת המעניקה יכולת התיישנות רבת שנים. ליין ניחוחות שוקולד ופירות יער, פלפל שחור ותבלינים ים תיכוניים. הרכב היין משתנה מבציר לבציר, וב-2015 הוא מורכב משילוב ייחודי של ענבי קברנה סוביניון מכרם מנרה, עם ענבי סירה, קריניאן, מרסלאן ופטיט סירה.

עם הגעת הענבים ליקב הם מופרדים מהשדרות ונמעכים בעדינות. לאחר תסיסה במכלים וסחיטה, היין עובר לחביות עץ אלון צרפתיות בגדלים מיוחדים של 3,000 ליטר (Foudre) ו-500 ליטר. השימוש בחביות גדולות אלו מסייע בשמירה על רעננות הפרי ותורם ליצירת יין אלגנטי, מאוזן והרמוני. במהלך חודשי ההתיישנות הראשונים בחביות נשמרת תוצרת כל חלקה בנפרד ולאחר מכן נערכת סדרת טעימות על מנת להחליט על הרכב הבלנד. עם סיום הרכבת הבלנד מוחזר היין לחביות להשלמת תקופת התיישנות של 16 חודשים, במהלכה הוא משתבח ומתעדן. על מנת לשמר את טעמיו הייחודיים בוקבק היין לאחר סינון גס בלבד והוא מוכן לשתייה כבר כעת אולם יתיישן היטב בבקבוק במהלך העשור הקרוב ואף יותר מכך.

מחיר מומלץ לצרכן: 195 ₪

לעמוד היקב