2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד

יקב ירושלים מציג את היינות החדשים לפסח תשע"ח

חג הפסח מתקרב ו- 4 כוסות היין שימזגו בליל הסדר

יקב ירושלים מהיקבים הוותיקים והאיכותיים בישראל מציג את היינות החדשים מעשה ידיו של סם סורוקה.

וינטג' מרלו/קריניאן/שיראז בציר 2017- יין מיוחד זה הורכב משלושה זני הענבים שטופחו על ידי אחד מהכורמים המובחרים של היקב מאזור שפלת יהודה. היין התברך בצבע אדום עמוק והוא בעל ארומות של פרי אדום בשל ובשרים מעושנים. היין מאוזן ובעל סיומת ארוכה ועשירה. היין התיישן עם עץ אלון צרפתי במשך ארבעה חודשים. מחיר מוצע לצרכן 35 ₪.

מרסלאן בציר 2016- היין מכיל 85% ענבי מרסלאן, 8% ענבי מרלו ו- 7% ענבי פטיט ורדו. הענבים נבצרו בשיאם בבציר ידני מוקפד בשני אזורי גידול מובחרים- הרי יהודה וזכרון יעקב. בזכות התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים, ליין ניחוחות של דובדבנים, פירות יער, וניל ומעט טבק. היין ניחן בגוף מאוזן וסיומת מהנה. טמפרטורת הגשה מומלצת היא 16-18 מעלות. מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

 

רזרב פטי ורדו בציר 2016- ענבי הפטי ורדו נבצרו בכרם יחידני במורדות הכרמל. היין בעל צבע סגול כהה עמוק, ארומות של שזיפים, סיידר טרי ונגיעות וניל. היין מאוזן, אלגנטי ונעים לחיך, בעל טאנינים מאופקים וסיומת ארוכה ומהנה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 13 חודשים.

מחיר מוצע לצרכן: 85 ₪ .

 

רזרב שיראז בציר 2014- היין הינו בעל ניחוח מרומם של שזיפים, ווניל, עם נגיעות פרי אדום בשרני תוסס. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות במשך 18 חודשים והוא מהווה ליווי הולם למנות בשריות עשירות ומתובלות. סם סורוקה ממליץ להגיש את היין בטמפרטורה של בין 16 ל- 18ºC. מחיר מומלץ לצרכן 80 ₪

ספיישל רזרב מרלו פטי ורדו 2014- היין מכיל 85% ענבי מרלו ו- 15% ענבי פטי ורדו שנבצרו מכרם בהרי יהודה באזור עמק האלה. צבעם אדום כהה, עם ניחוחות של שזיפים עשירים מעורב עם טבק, ליקריץ וארז מתובל. החך זוכה לטעם של פירות בשרניים, עם טאנינים מלטפים ואלגנטיים. היין התיישן בחביות צרפתיות במשך 24 חודשים. מחיר מוצע לצרכן: 180 ₪ .

לעמוד היקב