2024/03/28     י"ח אדר ב' התשפ"ד

מארזים חגיגיים לפסח מיקב תבור

יקב תבור, הממוקם למרגלות הר תבור, משיק מגוון מארזים חגיגיים, המתאימים כמתנה מושלמת לחג הפסח

חג הפסח בפתח, והחיפוש אחר המתנה המושלמת למאחר של ליל הסדר או למשפחה וחברים. יקב תבור מציג את מגוון המארזים המיוחדים וחגיגיים לחג.

מארז כל הטוב מהטבע-

מארז מרענן וריחני במיוחד. המארז המפתיע מביא את כל הטבע שביקב תבור לארוחת החג. מהארז כולל: בקבוק של יין יקב תבור מסוג "רעם", מסדרת אדמה פרימיום ועציץ פרחים אביבי. מחיר: 85 ₪.

מארז השילוב המנצח-

thunder campreyהמארז האידיאלי לארוחת החג, המציע גם אפרטיף פתיחה מרענן כשר לפסח ויין איכותי ומפנק למנה העיקרית. המארז כולל: בקבוק של יין יקב תבור מסוג "רעם", מסדרת אדמה פרימיום, ובקבוק של קמפרי, אפרטיף כשר לפסח. מחיר: 129 ₪.

קמפרי, הוא ליקר איטלקי העשוי מתערובת של עשבים. המתכון הייחודי והמובהק אשר מאפיין קמפרי והטעם יוצא הדופן שלו מיצב אותו כאפריטיף המושלם, המפורסם והנחשק בעולם במשך למעלה מ- 150 שנים. מומלץ להגיש קמפרי נקי עם קרח, בתוספת סודה או תפוזים.

רעם של יקב תבור, הוא יין שמאפשר לעצור לרגע ולהתרגש מעוצמתו האדירה. יש לו נוכחות מרשימה שמתרככת עד הלגימה הבאה. היין הופק משילוב של ענבי שיראז וקברנה סוביניון שגדלו על אדמת טרה רוסה עשירה במינרלים בחלקות כרם שכנות, בגובה של 700 מטר, בהר מלכיה. היינות טופלו באופן יחידני בעדינות ובמסירות והועברו להתיישנות בחביות עץ אלון צרפתי חדשות למשך 18 חודשים, בסיומם הורכב בלנד שופע בטעמים של פטל שחור וסיגליות המבטא את אופי זני הענבים וחלקת הכרם. 

לעמוד היקב