2024/04/20     י"ב ניסן התשפ"ד

ציונים מצוינים ליינות יקב דלתון

מגזין Wine Enthusiast מעניק ציונים מצוינים ליינות יקב דלתון

יקב דלתון זוכה בפעם נוספת בהערכה עולמית מעורכי מגזין היין המוביל Wine Enthusiast. עורכי המגזין המוערך, אשר טעמו לאחרונה את היינות, העניקו ציונים גבוהים מאד ליינותיו ואלו התפרסמו במגזין אוקטובר.

בין היינות שזכו לציונים מכובדים ביותר היו הדלתון עלמה סקרלט 2013, שזכה לציון המרשים של 92 ובבחירת העורך (Editor's Choice); דלתון עלמה קרימזון 2013, שזכה בציון גבוה מאד של 91; ודלתון מרלו 2014 מסדרת אסטייט שזכה בציון 90. המדובר בציונים מצוינים (Excellent).

בנוסף לציונים הגבוהים שקבלו יינות היקב, זכה הדלתון כנען אדום 2016 בתואר "Best Buy", כלומר יין באיכות גבוהה במחיר נגיש ביותר, יין עם תמורה גבוהה מאד ביחס למחירו, וזאת במקביל לזכייתו בציון 88 שמשקף את היותו "טוב מאד" (Very Good).

"שמחתי לקבל גם השנה את החדשות הטובות על הציונים ממגזין Wine Enthusiast, המהווים הכרה בעבודה הקשה שאנו מבצעים ללא הרף. זוהי הוכחה נוספת לכך שההשקעה וההקפדה המתמשכות שלנו נושאות פרי", מסר אלכס הרוני, בעלים ומנכ"ל יקב דלתון.

יקב דלתון הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת הרוני, אשר נוסד בשנת 1995 בהמשך לעליית המשפחה לישראל.

היקב ממוקם במרום הגליל, סמוך למושב כרם בן זמרה, ונמנה על היקבים המובילים בישראל. היקף הייצור של היקב עומד על כ-1,000,000 בקבוקים בשנה. יקב דלתון מנהל כיום כרמים הפרושים על פני 1,200 דונמים, רובם בגליל, ומספק ממיטב הגפנים במדינה. דלתון מוגדר כיקב אסטייט (Estate Winery), דבר המאפשר לו לשמור על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ולהקפיד על כל בקבוק. לאחר שבשנים האחרונות השקיע היקב משאבים רבים בטיפוח כרמיו הם כיום מהטובים ביותר בארץ. שילוב הכרמים והענבים האיכותיים עם הטרוואר, הנמנה על אחד מהאזורים הטובים בישראל לגידול גפנים, לצד ייצור היין במתקני היקב המודרניים והחדשניים – מוביל לתוצאה של היצע יינות משובחים, אשר זוכים בשנים האחרונות להערכה הולכת וגדלה. יינן היקב הינו גיא אשל, בוגר יינות באוניברסיטה קליפורניה - דייויס. מרכז המבקרים המשודרג של היקב, פתוח מידי יום (למעט שבתות) לקהל הרחב ומציע סיור, הסברים וטעימות.

יקב דלתון גאה להציע את האפשרות להתמסר להנאה עם יינות דלתון.

לעמוד היקב