2024/03/29     י"ט אדר ב' התשפ"ד

מוסקטו בפחית אישית

לראשונה בישראל חדשנות אמיתית בעולם היין

SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית!

יקבי כרמל גאה להוביל חדשנות בקטגורית היין עם השקת SPARKLING BUZZ  מוסקטו בפחית אישית של 250 מל'. על פי מגזין FORBES טרנד היינות בפחית ממשיך לצמוח מידי שנה עם אחוז גידול שנתי של כ- 125% בקטגוריה.

SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית הושק תחת שפת המותג "תמיד יש סיבה לבאזז", והערכים שלו: הנאה, חדשני וצעיר. בשונה מסיטואציות צריכה חברתיות רגילות של יין בבקבוקים, ההשקה תתמקד בסיטואציות רלוונטיות לפחיות בצריכה אישית. הכוונה להזדמנויות צריכה חדשות, שלא מחייבות לפתוח בקבוקים ולא דורשות פרטנרים, צריכה חווייתית בכל מקום או במקומות בהם חל איסור צריכת בקבוקי זכוכית וכד'.

SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית הינו כאמור יין קליל עם 5.5 אחוזי אלכוהול. קהל המטרה שלו הינם צעירים בגילאי 20-35, המכירים לראשונה בשתיית האלכוהול, אוהבי חדשנות

ניתן לרכוש בשלב ראשון את Sparkling Buzz מוסקטו בפחית בעיקר בשוק הפרטי עם מיקוד בחנויות נוחות וחנויות עירוניות. בכשרות בד"צ למהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.    

רקע על קטגוריית המבעבעים וסדרת באזז

קטגוריית המבעבעים צומחת מדי שנה עם סה"כ מכר כמותי של 2.5 מיליון בקבוקים בשנה - כ-63 מיליון – כספי במונחי סטורנקסט.  בין השנים 2015 ל-2016 צמחה הקטגוריה ב- %11 גידול כמותי ו-%6 כספי. כלל שוק המבעבעים בישראל עומד על כ-4 מיליון בקבוקים וכ-100 מיליון שקלים.

SPARKLING BUZZ סדרת יינות מבעבעים קלים מבית יקבי כרמל מובילה את הקטגוריה עם %14.2 נתח שוק כספי. המוצרים הנמכרים במחירים נגישים (כ- 25 שקלים) ברשתות שיווק וחנויות פרטיות ברחבי הארץ הם: מוסקטו, קריניאנו - אדום  ומוסקטו בתוספת נגיעות קלות של פירות יער.

בסקר שערכו יקבי כרמל באמצעות חברת TNS לרגל ההשקה של סדרת  Sparkling Buzz עולה כי 70% מהישראלים נוהגים לשתות יין מבעבע, כ-  40% נוהגים לרכוש יין מבעבע לצריכה ביתית. בנוסף, מסתבר שהישראלים מעדיפים יין מבעבע 'כחול-לבן'. נתוני הסקר מעלים כי 38% מהנשאלים מעדיפים יין מבעבע תוצרת ישראל לעומת 15% בלבד המעדיפים יינות מבעבעים מתוצרת חו"ל.

על פי נתוני סטורנקסט, שוק היין בישראל מגלגל כ- 450 מיליוני שקלים מתוכם קטגוריית היינות המבעבעים מהווה כ- 12% בשיעור צמיחה שנתית ממוצעת של  כ- %10 במהלך החמש שנים האחרונות.

סדרתSparkling Buzz  כוללת את Buzz Sparkling  מוסקטו, יין מוגז, המיוצר מענבי מוסקט, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת; את Sparkling Buzz קריניאנו, יין מוגז המיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת, המעניק תשובה למחפשים יין מוגז מזנים אדומים;  ואת Sparkling Buzz פירות יער, מבוסס יין, המיוצר מענבי מוסקטו בתוספת נגיעות קלות של פירות יער.

מומלץ לשתות את היינות מצוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. 

לעמוד היקב