2024/04/19     י"א ניסן התשפ"ד

מלון דן אכדיה הרצליה משיק בר יין

מלונות דן משיקה את בר היין השני של הרשת

מלון דן אכדיה על חוף ימה של הרצליה משיק את "אכד" – בר יין חדש – בית ליינות ישראלים

 

בר היין החדש בדן אכדיה מציע תפריט עשיר ומגוון של יינות ישראליים מהיקבים המובילים בישראל שנבחרו בקפידה על ידי גל זהר, יועץ ושופט יין בכיר

תפריט הבר מציע גם תזקיקים וכהילים העשויים על טהרת הענבים כמו ברנדי, קוניאק, גראפה ועוד המיוצרים על ידי מזקקות ישראליות

בנוסף, בר היין "אכד" מציע תפריט אוכל עם מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין על ידי שף המלון, גולן ישראלי

מלונות דן משיקה את בר היין השני של הרשת: במלון דן אכדיה על חוף ימה של הרצליה.

בר מלון דן אכדיה עבר תהליך חידוש וריענון, תוך שמירה על עיצובו הייחודי והפך לבר יין עכשווי אשר מציע מבחר יינות ישראלים לצד תפריט של מנות שהותאמו כליווי ליין ואלכוהול.

הבר מציע תפריט מגוון של יינות ישראליים מהיקבים המובילים בישראל שנבחרו בקפידה על ידי גל זהר, יועץ ושופט יין בכיר, ביניהם: המערה, דומיין דה קסטל, יתיר, טוליפ, בנימינה, רקנאטי, הרי גליל, פלם, סגל, מונטיפיורי, גוש עציון, צרעה, עמק יזרעאל, מאיה ועוד.

תפריט היין מציע יינות ישראלים שנבחרו בקפידה ותומחרו בהגינות. מבחר גדול של יינות מוצע בכל עת לטעימה. ניתן להזמין יין גם בחצאי כוסות, על מנת להכיר וליהנות ממבחר גדול יותר ולהעמיק את חווית הטעימה. טעימה של 2 יינות יעלו 59 ₪, 3 יינות: 87 ₪ וטעימה של 4 יינות: 111 ₪.

4תפריט הבר כולל גם תזקיקים וכהילים העשויים על טהרת הענבים כמו ברנדי, קוניאק, גראפה ועוד.

בנוסף, הבר מציע תפריט עם מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין הוכן על ידי שף המלון, גולן ישראלי. בין המנות המוצעות בתפריט: ברוסקטות עם מבחר תוספות, הרינג עם איולי זעפרן, פילה בקר עם שאלוטס ואיולי חרדל (40-25 ₪), פילה דג ים עם קרם אפונה ואספרגוס, גרבלקס כבוש ומעושן (50-42 ₪), מיני המבורגרים עם תוספות מגוונות, פלטת נקניקים משובחים (50-42 ₪).

רשת מלונות דן מובילה מגמה של הקמת ברי-יין, לצד שילובם של סומלייה מוסמכים בצוותי המלונות, אותה מוביל חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות ברשת, במטרה לקדם את עולם היין הישראלי במלונות דן.

בר היין הראשון של הרשת שהוקם בשנה שעברה במלון המלך דוד בירושלים, זוכה להצלחה גדולה ותשבחות כאשר תפריט היין שלו נבחר לאחרונה למקום הראשון בקטגוריית ״תפריט היין הכשר הטוב ביותר בישראל״ בתערוכת סומלייה 2017. 

מדוע בר-יין ישראלי ?

ייצור יין בארץ ישראל היה תמיד חלק בלתי נפרד מהתרבות וחיי היום יום. עדויות שונות מספרות לנו כי כאן יוצרו היינות הקדומים ביותר ששמם נודע למרחקים. בימים אלו ממש חוזר היין המקומי לימי שיא תפארתו, ובעזרתם של ייננים צעירים, מוכשרים ומלומדים, האיכות טובה מתמיד. ישראל נחשבת כיום לאחד האזורים המסקרנים ביותר על מפת היין העולמית.

כמו בימי קדם, גם היום נטועים כרמים לכל אורכה ורוחבה של הארץ, ולכל אזור אופי משלו המשקף את תנאי הגידול המקומיים. תפריט היין שלנו מנסה לשקף את ההבדלים הללו ולהציע מגוון רחב של סגנונות וטעמים. מקליל ורענן עד לעשיר ומורכב, כל חובבת וחובב יין יוכלו למצוא את היין שירצה או יפתיע אותם.

3במלונות דן מקפידים לעדכן את תפריט היין בברי היין של הרשת על מנת לייצג נאמנה את המתרחש בתעשייה. נבחרת היין של מלונות דן מסיירת באופן קבוע בכרמים ותרה אחר היין המרגש הבא.

שעות פעילות בר היין "אכד": בימים א׳-ה׳ משעה 17:00 עד 22:30

טלפון לפרטים והזמנת מקומות: 09-9597031

כתובת: מלון דן אכדיה, רמת ים 122, הרצליה.