2024/03/29     י"ט אדר ב' התשפ"ד

חדש! מחייה 13 בטעם פסיפלורה

מותג 'מחייה 13' המוביל את טרנד משקאות אניס המשולבים עם מיצים טריים

מתרחב ומשיק מהדורה חדשה: 'מחייה 13' בטעם פסיפלורה.  המשקה המצטרף לשלושת הטעמים הקיימים בשוק: לימון, אשכולית אדומה ורוזטה שקדים.

'מחייה 13' הינו משקה קליל ופירותי מבוסס תזקיק אניס (ערק) בשילוב מיצים מרעננים מפירות טריים ומכיל 13% אלכוהול.

המוצרים בסדרה מיוצרים ע"פ מתכון ישראלי ביתי מקורי שכמשקאות דומים נוספים נולד במטבח ביתי, וכיום מיוצר בספרד על פי המתכון המקורי של מפתחיו הישראלים.

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהולים בישראל, ונחשבת לשמרנית וממעטת להתחדש. 'מחייה 13' מביא עמו בשורה חדשנית לקטגוריה זו, ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים. כמו כן, הוא מספק מענה הולם לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהלים מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל וטעים כחלק משגרת היום יום.

מקור שם המותג  מבוסס על צירוף בין המילה "מחייה", שהינה כינוי לערק על פי יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות על פי היהדות.

רן אסא, מנהל השיווק ביקבי כרמל: "קטגורית משקאות הRTD) Ready to drink -), נמצא בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות ואנחנו מאמינים שהמגמה תוסיף ותתחזק. בהתאם למגמה זו, הרחבנו את המותג 'מחייה 13' עם טעם פסיפלורה חדש, המנגיש לצרכנים מטווחי גילאים שונים, את עולם משקאות האניס בצורה קלילה ומרעננת".

המלצות הגשה:

'מחייה 13' מגיע מוכן לשתייה וכל מה שנדרש הוא למזוג לכוס גבוהה עם קרח, להוסיף נענע ולימון ולשתות בהנאה. ניתן גם לשלב כחלק מקוקטייל או כשוט קפוא.

מכיוון שמדובר על מיץ טרי, מומלץ לנער היטב לפני השתייה.

מחייה 13 כשר לפסח ולכל ימות השנה, בכשרות בד"צ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן של 'מחייה 13': 60 ₪