2024/04/20     י"ב ניסן התשפ"ד

יצרני היין בישראל פותחים את המרתפים ומעניקים אלפי בקבוקי יין לכל עובדי מד"א

לקראת יום העצמאות, ענף היין מתגייס למען עובדי מד"א ויוצא ביוזמה להענקת בקבוק יין לכל אחד מעובדי ארגון ההצלה הלאומי

ג'יימי סלוק, העומד מאחורי היוזמה: "זוהי הזדמנות חשובה ונהדרת לחבר בין הפעילות הענפה של היקבים המקומיים לבין האנשים שעובדים למעננו"

חרף הסגר, ההאטה הכלכלית וחג הפסח שהיה קצת פחות חגיגי מהרגיל, עשרות חקלאים, בעלי יקבים וגם יצרנים גדולים יותר, החליטו להירתם ולצאת ביוזמה שנועדה להביע סולידריות ולהכיר תודה לעובדי ארגון ההצלה הלאומי, מגן דוד אדום, שמזה כחודשיים פועלים לילות כימים במאבק נגד התפרצות נגיף הקורונה. במסגרת היוזמה, אותה מוביל מרכז היין היפואי Seren DPT, אלפי בקבוקי יין יאספו מן היקבים ויועברו לכל עובדי מגן דוד אדום לקראת יום העצמאות שיחול בסוף החודש.

עד כה נאספו למעלה מאלף בקבוקים, כאשר היעד הוא 2,300 יינות, כמספר עובדי מד"א. בין היקבים שפתחו את מרתפי היין והצטרפו ליוזמה: יקבי רמת הגולן, טוליפ, פסגות, רקנאטי, פלם, יקבי כרמל, יעקב אוריה, אלונה, תשבי, נטופה, מאיה, ברבדו, נטע, שטרן, קפסוטו, גרוס, מדבר, קנאטיר, צוובנר, ויתקין, ננה, דרימיה, דדה, אלכסנדר, טורא, שירן ועוד.

גלעד פלם, מבעלי יקב פלם: "נרתמנו למיזם כי בסופו של דבר כולנו שותפים לאותה הצרה. זו התודה הקטנה שאנחנו יכולים להגיד לצוותים של מד"א שנמצאים בקו החזית ומשרתים את כלל האוכלוסייה, תוך סיכון בריאותם. היין הוא פרי עמלנו וזו הדרך שלנו להכיר תודה לחבר'ה שעוברים תקופה מטורפת".

ג'יימי סלוק, מנהל Seren DPT העומד מאחורי היוזמה מסר: "ליין יש את הכוח לשמח, לרומם, אבל גם ללכד, והוא הדרך שלנו להפגין סולידריות ותמיכה בעבודה הקשה והחשובה של אותם הצוותים. לכן, החלטנו לפתוח את המרתפים ולתרום יין ישראלי אשר יועבר למוקדי מד״א ויחולק ישירות על ידם בכל רחבי הארץ. זוהי הזדמנות חשובה ונהדרת להכיר את הפעילות הענפה של היקבים המקומיים ולחבר בינם לבין האנשים שעובדים למעננו".

ומכאן אני שולח לג'יימי ידידי היקר ברכת הצלחה בכל אשר יפנה ובפרט במיזם המבורך הזה. 👍🏼👍🏼👍🏼