2024/03/28     י"ח אדר ב' התשפ"ד

יקבי כרמל מתחילים לשווק את יקב דלתא

יקבי כרמל מרחיבים את פורטפוליו המותגים

יחלו להפיץ את יקב דלתא הממוקם בלב הגליל העליון צמוד למושב דלתון

 

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, ממשיכים להרחיב את פורטפוליו המותגים שבאמתחתם ומתחילים להפיץ את יינות יקב דלתא, יקב בוטיק צפוני. זאת לאחר שנכנסו לאחרונה לקטגוריית הבירות האיכותיות עם מותג הבירה הישראלי 'אלכסנדר' ועם מותג בירת הפרימיום המובילה בגרמניה - קרומבאכר.

על יקב דלתא

יקב דלתא, שבבעלות היינן יהודה כמיסה, שוכן ברמת דלתון. כרמי היקב נטועים בגובה רב, על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום הגולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים, מספקים את מיטב הענבים ליצירת היין. צוות הייננים של היקב, כולם בני האזור, אשר גדלו בין הכרמים של מרום הגליל והגולן, מציגים סגנון עבודה ייחודי שכבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. היקב נמצא בחזית הפיתוח של מצוינות היין בישראל, בחיפוש מתמיד אחר מיטב הכרמים בארץ - כרמים בריאים, בהם ההגנה הטבעית של הגפן היא האיתנה ביותר. בזכות אג'נדה זו, מייצר יקב דלתא יינות פורצי דרך בעלי מאפיינים ברורים, בריאותיים, וייחודיים המייצגים נאמנה את הכרמים.

היקב מצטרף לפורטפוליו המותגים הכולל את יקבי כרמל שתחתיה סדרות יין מובילות ומעוטרות בפרסים בינלאומיים, מותג יקב הבוטיק המוערך יתיר, ומותגי האלכוהול של היקב הכוללים את ברנדי כרמל, קוניאק Dupuy , מותג הוודקה ניו אמסטרדם ומחייה 13.

לעמוד היקב     לרכישת היינות