2024/03/29     י"ט אדר ב' התשפ"ד

יקב רקנאטי ממליץ על בצירים חדשים לקראת חג הפסח תשפ"א

סדרת גליל עליון

הגליל העליון הינו אחד מאזורי הגידול הייחודיים והאיכותיים ביותר על מפת היין הישראלי. לאורך השנים הקפדנו לגדל, לטפח ולפתח באזור זה כרמי איכות רבים וחלקות כרם מובחרות. גפנים אשר ניטעו בראש ובראשונה ליצירת יינות מורכבים והרמוניים והינם ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן.

סירה גליל עליון 2020

שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את ריכוז הפרי וארומת התבלינים של זן הסירה, המלווה במבנה טאני רך ועגול. בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי הסירה. לאחר הפרדת גרגרי הענבים ובתוספת מעט משזרותיהם עבר היין תסיסה עדינה ומבוקרת. טמפרטורות מתונות, הביאו לביטוי זני אופטימלי, לעושר הפרי, מורכבותו ולסגנון היינני האלגנטי אליו אנו שואפים. ליין ארומת סירה אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון.

מחיר לצרכן 55 ₪

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

יין יונתן לבן בציר 2020

סדרת יונתן סדרת יונתן היא הצוהר לעולם היין האיכותי של יקב רקנאטי ומהווה שילוב אופטימלי של אזורי גידול נבחרים ועשיית יין רגישה, אלגנטית ומוקפדת.

היינות מיוצרים במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה על מנת לשמר רעננות ולבטא ארומות פרי טהורות, היין מורכב מהזנים שרדונה וקולומבר ומבטא מאפיינים עדינים ורעננים של פרחים לבנים, תפוח ירוק ופירות טרופיים.

יונתן לבן נהדר לשתייה לבדו או לליווי ארוחה קלה.

11.5% אלכוהול הגשה: 10-8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪

כשרות: רבנות איזורית, O.U, בד"צ בית יוסף, חוג חת"ס ב"ב

לעמוד היקב