2024/04/20     י"ב ניסן התשפ"ד

יקב דלתון ממליץ לקראת פסח תשפ"ב

קברנה סוביניון רזרב

סדרת רזרב היא הגאווה והאושר שלנו. מתוך כבוד לאיכותו ולייחודו של כל אחד מהכרמים שלנו אנו מקפידים לבצור וליינן כל חלקה בנפרד. לאחר זיהוי החלקות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר, בעלות המורכבות, העומק והביטוי המושלם של טעמי הגליל, פירותיהן מטופלים ונארגים בתשומת לב יתרה עד לקבלת תוצאה הראויה לתווית של דלתון רזרב. יינות אלו הם מנחה יקרת ערך לעמלנו ולאהבתנו, ואנו גאים לשתף אותם איתכם.
פנקו את עצמכם… התמסרו להנאה.

טמפרטורת הגשה
18-20°C
הכרם
ענבי הקברנה סוביניון של יקב דלתון גדלים ברחבי הגליל העליון כאשר החלקות המובחרות ביותר שלנו בלבד מגיעות לבלנד הסופי של קברנה סוביניון רזרב. יין זה מורכב מ 100% ענבי קברנה סובניון המגיעים משלושה חלקות מובחרות של יקב דלתון במרום הגליל: כפר שמאי, אלקוש וכרם בן זמרה.

תהליך הייצור
כל חלקה נבצרה ותססה בנפרד. לאחר תקופה ראשונה של כשנה שבה היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי ישן וחדש, החלקות נבחרו והורכב הבלנד. לאחר הבלנד היין התיישן כ 10 חודשים נוספים בחביות עד שהגיע לבקבוק.

פרסים
קברנה 2014: ציון 92 – Wine Enthusiast
מדליית ארד – Decanter 2018

הולך מצוין עם:
גורמה המבורגר סטייק עוף פסטה גבינה פיצה שוקולד מריר.
ליין הקברנה סוביניון רזרב צבע אדום עז וגוף מלא. באזור הגליל העליון, לקברנה סוביניון שלנו יש מאפיינים מאוד מסוימים ומיוחדים. מבחינה ארומטית נוכח הרבה דובדבן, טבק, צמחי בר גלילים כמו זעתר ומרווה. פרי בשל וטאנינים רכים.

המלצות הגשה
מאוד מומלץ להנות מהיין לצד מנות בשריות כמו צלי, סטייקים, או פסטה. ניתן ליישן יין זה בביטחון למשך עשור ואפילו יותר.

כשרות
יינות דלתון כשרים למהדרין וכשרים לפסח.
היינות הם תחת השגחה של הרבנות של מרום הגליל, הרב יוסף אלמשעלי; בית דין יורה דעה, הרב שלמה מחפוד; הרב מרדכי אונגר ממונסי ניו יורק, וה OU של ארה"ב.

לעמוד היקב