2024/03/29     י"ט אדר ב' התשפ"ד

בא לשכונה ארק חדש

יקבי כרמל משיקים את 'ארק כרמל'

משקה אניס ארצישראלי לרגעי שמחה משותפים

עראק הוא אחד ממשקאות האניס המזוהים ביותר עם אגן הים התיכון שהפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות בישראל. צריכת העראק מהווה כ 11% מכלל צריכת האלכוהול (ע"פ דוח IWSR 2021) ונמצאת בצמיחה כמותית של 43% בתקופה מצטברת לשנת 2021*.

יקבי כרמל, היקב המוביל בישראל ממשיך להרחיב את פורטפוליו המותגים שלו עם כניסה לקטגוריות חדשות. ההחלטה לשווק עראק התקבלה לאחר מבדק צרכנים מקיף, במסגרתו התקבל הרעיון בחיוב עם כוונה מוצהרת להתנסות במוצר בקרב צרכני קט' האניס.

'ארק כרמל' החדש פותח ע"י יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, וצוות הייננים, אשר ערכו מבדקי טעימה בקרב צרכני הקטגוריה, במסגרתם הוגדרו טעמי העראק ואחוז הכהל האידיאלי ביותר.

המותג (ארק כרמל) עוצב באופן מודרני, ים תיכוני, עם לוגו המרגלים המזוהה עם יקבי כרמל בחזית התווית. שם המותג 'ארק כרמל' נבחר במטרה לשמר את שמו ההיסטורי של המותג שיוצר מאז המאה ה- 19.

יוסי אדרי, סמנכ"ל שיווק ביקבי כרמל: "אנו ביקבי כרמל מייצרים משקאות אלכוהוליים, כבר מסוף המאה ה-19. כמענה למגמה הצומחת ולביקוש הגובר בקטגוריית האניס , החלטנו להחזיר עטרה ליושנה ולהשיק את ארק כרמל המקורי תחת עיצוב רענן וטעמים המותאמים לצרכני הקטגוריה".

על 'ארק כרמל'

העראק החדש מבית יקבי כרמל "ארק כרמל", ממשיך את מורשת משקאות האניס האהובים ומבוסס על מתכון מסורתי רב שנים. "ארק כרמל" עשוי בקפידה על פי ידע רב, מסורת וניסיון, מכיל כוהל מלס בתוספת תמצית אניס טבעית, הכוללת מיצוי טעמים של כוכבי אניס ותבלינים נוספים. 37.5% אלכוהול, באריזה של 700 מ"ל. כשרות: בד"צ הרב רובין לימות השנה, כשל"פ בד"צ בית יוסף.

המלצת הגשה:

עם מים וקרח או בתוספת מיצים טריים

מחיר מומלץ לצרכן של "ארק כרמל": 60 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ

אודות יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, כ- 140 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.

היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, במגוון איכויות ורמות מחיר, הזוכים בפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

*(ע"פ סטורנקסט, קט' משקאות אניס לתקופה ינואר עד אוקטובר 2021 מול תקופה מקבילה לשנת 2020)