יקב רקנאטי מועמד ל"כוכב היין" 2021

הישג חסר תקדים ליקב רקנאטי

עם היבחרו לאחד מבין חמשת היקבים המועמדים לתואר יקב השנה בקטגוריית new world של מגזין  Wine Enthusiast היוקרתי!

יקב רקנאטי הינו היקב הישראלי היחיד ברשימת המועמדים

זו השנה ה-22 שמקיים מגזין Wine Enthusiast היוקרתי את תחרות "כוכב היין", בה הוא בוחר את היקבים, אזורי הגידול ואנשי השנה שלו בתחום היין. השנה בחר המגזין, שנחשב לאחד המגזינים המובילים בעולם בתחום היין והמשקאות החריפים, ביקב רקנאטי למועמד לתואר יקב השנה בקטגוריית העולם החדש. יחד עם יקב רקנאטי מועמדים לתואר הנחשק עוד 4 יקבים מרחבי העולם. המגזין צפוי להודיע על הזוכים בתחרות במהלך חודש נובמבר 2021.

את המועמדים ל-14 הקטגוריות של התחרות בחרו המומחים בהתבסס על קריטריונים נבחרים; מעבר לטעמו של היין, נלקחו בחשבון גם השפעת המותג על הצרכנים, החזון שלו והתאמה לטרנדים בעולם היין. יקב רקנאטי הוא היקב הישראלי היחיד שנכנס השנה לרשימת המועמדים האקסקלוסיבית של התחרות, שכוללת יקבים ואנשי יין נבחרים מכל רחבי העולם. כך למעשה, זוכה יקב רקנאטי להכרה לא רק באיכות היינות שלו, אלא גם באיכות המותג שנוצר.

לני רקנאטי ואורי שקד, הבעלים של יקב רקנאטי: "אנו נרגשים ומברכים על המועמדות לתואר יקב השנה בקטגוריית העולם החדש של מגזין Wine Enthusiast החשוב. הכרזה זו משמעותית גם בשל העובדה שיקב רקנאטי הוא היקב הישראלי היחיד המועמד בקטגוריה זו ובאחרות, ומהווה הוכחה להכרה באיכותם של יקבים ישראליים בארץ ובעולם. זהו כבוד גדול ליקב רקנאטי, אשר מצליח לשלב בין זנים ים תיכוניים ומסורתיים ושימור ומתן כבוד לזנים הקדומים, לבין חיבור לשפה של העולם החדש בתחום היין, תוך ביטוי מיטבי של הטרואר הישראלי, של האדמה, הטבע והאנשים אשר ביחד יוצרים איכויות שזוכות להכרה בינלאומית".

 תמונות: עודד קרני

לעמוד היקב

Lenny Recanati Uri ShakedLenny Recanati Uri Shaked1