2024/04/20     י"ב ניסן התשפ"ד

יקב דלתא ממליץ לחגי תשרי תשפ"ב

היינות המומלצים לראש השנה

יקב דלתא הינו יקב בוטיק חדיש ומודרני, הממוקם בלב הגליל העליון, צמוד למושב דלתון. הכרמים האיכותיים של יקב דלתא ממוקמים מול הרי הגולן והחרמון ומשמשים להכנת יינות היקב.

לרגל ראש השנה וחגי תשרי, ממליצים ביקב על שני יינות מובילים מבציר 2019 ו- 2020, לשדרוג ארוחת החג ולהנאה מרובה.

אטא, סוביניון בלאן, בלאש 2019

אטא סוביניון בלאן, בלאש מבציר 2019 - הוא תוצר של מחלקת המחקר והפיתוח של יקב דלתא. מדובר ביין מתוחכם, המורכב מ-100% ענבי סוביניון בלאן, עם ארומות פרחוניות ועשבוניות. היין בעל גוף קל ונעים לשתייה.

אטא סוביניון בלאן בלאש ילווה יפה מנות: דגים, גבינות לבנות, פירות העונה ופסטות.
אלכוהול: 12%, טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות.

למדא, קברנה סוביניון 2020

יין בעל ריחות פירותיים בשלים עם רמזים לאקליפטוס ותבלינים ים תיכוניים, בעל גוף בינוני ומרקם מלטף ורך.

מורכב מ-100% ענבי קברנה סוביניון והתבגר במשך 7 חודשים בחביות עץ אלון.

למדא קברנה סוביניון ילווה יפה מנות דגים בתנור וברוטב, פסטות בולונז, נקניקים ובשרים קרים.

אלכוהול: 14%, טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-17 מעלות.

יהודה כמיסה, מייסד ויינן יקב דלתא: "יקב דלתא, הוא היקב מוביל בארץ בנושאי בריאות הכרם והיין. היקב משקיע רבות במחקר ופיתוח, ויחד עם טכנולוגיה עתירת ידע, מייצר יינות פורצי דרך אשר מייצגים נאמנה את הכרמים והטרואר הייחודי שבו הוא ממוקם. החזון שלנו הוא לייצר יינות בוטיק איכותיים, חדשנים ומורכבים עם פוטנציאל יישון ארוך".

מחיר מומלץ לצרכן:  

אטא, סוביניון בלאן, בלאש 2019 – 80 ₪

למדא, קברנה סוביניון 2020 – 60 ₪ 

*להשיג בחנויות היין המובחרות

על יקב דלתא

יקב דלתא, שבבעלות היינן יהודה כמיסה, שוכן ברמת דלתון. כרמי היקב נטועים בגובה רב על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום הגולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים, מספקים את מיטב הענבים ליצירת היין. צוות הייננים של היקב, כולם בני האזור, אשר גדלו בין הכרמים של מרום הגליל והגולן, מציגים סגנון עבודה ייחודי שכבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. היקב נמצא בחזית הפיתוח של מצוינות היין בישראל, בחיפוש מתמיד אחר מיטב הכרמים בארץ - כרמים בריאים, בהם ההגנה הטבעית של הגפן היא האיתנה ביותר. בזכות אג'נדה זו, מייצר יקב דלתא יינות פורצי דרך בעלי מאפיינים ברורים, בריאותיים, וייחודיים המייצגים נאמנה את הכרמים.

לעמוד היקב