יקב דלתא חוגג את פתיחת בציר 2021

יקב דלתא הינו יקב בוטיק חדיש ומודרני

הממוקם בלב הגליל העליון, צמוד למושב דלתון. הכרמים האיכותיים של יקב דלתא ממוקמים מול הרי הגולן והחרמון ומשמשים להכנת יינות היקב.

בימים אלה פותח היקב את עונת הבציר לשנת 2021, שצפוי להסתיים באמצע חודש נובמבר. השנה, יבצרו ענבים מ-10 חלקות הכרמים, המשתרעים על פני כ-350 דונם במרום גליל ומרום גולן.

בבציר השנה, משיק יקב דלתא 14 זני ענבים איכותיים, שייבצרו ידנית בלבד, בניהם זן חדש: 'רוסאן'.

יהודה כמיסה, מייסד ויינן יקב דלתא: "השנה החולפת הייתה קשה ובעלת מזג אוויר מפתיע ולכן הבציר היה מורכב יחסית, ולא צפוי. יחד עם זאת, במהלך החודשים שחלפו, היין השתפר ופיצה על הקשיים שעברנו ואנחנו מרוצים מאוד מהתוצאה. השנה אנו צופים בציר איכותי ומעניין".

על יקב דלתא

יקב דלתא, שבבעלות היינן יהודה כמיסה, שוכן ברמת דלתון. כרמי היקב נטועים בגובה רב, על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום הגולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים, מספקים את מיטב הענבים ליצירת היין. צוות הייננים של היקב, כולם בני האזור, אשר גדלו בין הכרמים של מרום הגליל והגולן, מציגים סגנון עבודה ייחודי שכבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. היקב נמצא בחזית הפיתוח של מצוינות היין בישראל, בחיפוש מתמיד אחר מיטב הכרמים בארץ - כרמים בריאים, בהם ההגנה הטבעית של הגפן היא האיתנה ביותר. בזכות אג'נדה זו, מייצר יקב דלתא יינות פורצי דרך בעלי מאפיינים ברורים, בריאותיים, וייחודיים המייצגים נאמנה את הכרמים.

לעמוד היקב