2019/02/19     י"ד אדר א' התשע"ט

סדרת SELECTED מבית יקבי כרמל

 מתחדשת כחלק ממהלך מיתוגי כולל של יקבי כרמל

יקבי כרמל משיקים מראה חדש לסדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל, סדרת SELECTED , כחלק ממהלך השקת שפה מיתוגית חדשה ליקבי כרמל. הלוגו החדש, משלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים, והצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגווני זהב, המוטבעת בחלק העליון של התווית. התווית החדשה של סדרת SELECTED משקפת את ערכי היקב והסדרה נותנת מענה של יינות איכותיים נגישים.

סדרתSELECTED  ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED  המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתייה ולא יינות לטעימה".

הלוגו החדש והשפה המיתוגית החדשה עוצבו ידי הסטודיו 'נאו גרופ' בבעלות פיליפ בולקיה. הקונספט העיצובי החדש של יקבי כרמל מתמקד בשפה אחידה המוטבעת כלוגו בראש תווית הסדרות השונות. שפה זו תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ברשתות השיווק. התוויות החדשות משדרות את ערכי היקב והסדרות האהובות, יינות איכותיים, בטעמים מגוונים אשר מעניקים תמורה טובה בעד הכסף.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: " סדרת SELECTED ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחיר. אופיים הנגיש של יינות סדרת   SELECTED  מותאמים לחיך הישראלי ומייצגים אותו. סדרת SELECTED היא הראשונה להוביל את מהלך המיתוג של יקבי כרמל. לוגו המדליה המוזהבת עם המרגלים הינו סימן ההיכר של היקב, מה שיוצר בולטות ונראות אחידה בנקודות המכירה."

לעמוד היקב