2024/03/29     י"ט אדר ב' התשפ"ד

יקבי כרמל מרעננים את לוגו החברה

כחלק מתהליך כינוס מותגים, הרחבת הסדרות ופניה לקהלים חדשים,

אשר יבוא לידי ביטוי במהלך השנה

מעתה לוגו חדש של יקבי כרמל בראש התווית עם הבלטת סמל המרגלים  האייקוני בתוך מדליה| המיתוג החדש יבוא לידי ביטוי בכל הסדרות במהלך השנה הקרובה ולצד השקת סדרות חדשות| המהלך ילווה בשפה פרסומית חדשה שתבוא לידי ביטוי בסדרות קמפיינים מקיפים

נדב ארנס-ארד מנכ"ל יקבי כרמל אמר היום: "אחרי שנה של מיקוד בליבה של פעילות היקב וצמיחה משמעותית, אנו מחדשים את מותג היקב מבוסס "המרגלים" ומשיקים הצעות ערך חדשות לצרכני היין, שיהוו גם מנוף לצמיחה עבור יקבי כרמל כיקב הגדול והמוביל בישראל" 

יקבי כרמל, היקב האהוב והמוביל בישראל, יוצאים בשפה מיתוגית חדשה במסגרתה חודש לוגו המותג יקבי כרמל תוך יצירת סינרגיה בין מותג העל יקבי כרמל וסדרות המותג.  המיתוג החדש, אשר לווה במחקרים והותאם להרגלי הצריכה של צרכני קטגוריית היין, מושק לצד שפה תקשורתית אחידה המקשרת את ערכי המותג וחזון היקב: להיות בכל בית ישראלי ולחזק את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות. 

הלוגו החדש והשפה המיתוגית החדשה עוצבו על ידי הסטודיו 'נאו גרופ' בבעלות פיליפ בולקיה. הקונספט העיצובי החדש מתמקד בשפה אחידה המוטבעת כלוגו בראש הסדרות השונות. הלוגו, משלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים והצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגווני זהב המוטבעת בחזית הבקבוקים. המטרה ליצור שפה אחידה בין סדרות היין של יקבי כרמל ולאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ולשקף את ערכי המותג. המיתוג יכלול את כל סדרות היקב ואת הסדרות החדשות שיושקו בשנה הקרובה. המיתוג יחל בשלבים ויושלם עד סוף שנת 2019 .

new Branding6נדב ארנס-ארד, מנכ"ל יקבי כרמל, אמר היום: "אחרי שנה של מיקוד בליבה של פעילות היקב וצמיחה משמעותית, אנו מחדשים את מותג היקב מבוסס "המרגלים" ומשיקים הצעות ערך חדשות לצרכני היין, שיהוו גם מנוף לצמיחה עבור יקבי כרמל כיקב הגדול והמוביל בישראל" 

עוד הוסיף ארנס-ארד: "יקבי כרמל, כאחת החברות הנטועות בהוויה ובתרבות הישראלית, מסתכלת קדימה ומתאימה עצמה למציאות המשתנה אך לא שוכחת את העבר, ומשמרת את יתרונותיה ההיסטוריים. השפה החדשה משמרת את סמל המרגלים ההיסטורי המזוהה עם היקב ובו בזמן נוספת המדליה, הממחישה את האיכות והמומחיות של היקב ומשדרת עוצמה של מוביל שוק."

יוסי אדרי, סמנכ"ל מכירות ושיווק של יקבי כרמל, ציין: "כיקב הגדול והמוביל בישראל אנו מובילים את מחלקת היינות עם נתח שוק כמותי באלפי ליטרים של 27% ואת קטגוריות היינות השולחניים עם  נתח שוק כמותי באלפי ליטרים של 20.1%. השנה אנו מתכוונים להמשיך ולצמוח קדימה באמצעות המהלך המיתוגי המנגיש לצרכן את הבחירה הבטוחה ביקבי כרמל ולצד השקת סדרות חדשות בקטגוריית היינות השולחניים: סדרת אקסלנס וסדרה נוספת שתצא בקרוב ותפנה לדור המילניום."

 

עוד הוסיף אדרי:  "לוגו יקבי כרמל והשפה המיתוגית החדשה כוללים בשלב הראשון את סדרות: סלקטד – סדרת היינות המובילה והנמכרת בישראל, באזז - סדרת היינות המובילה בסגמנט המבעבעים, וינו – סדרת vfm, והשקת סדרת הבלנדים Excellence שיינותיה מורכבים משני זנים מובילים המותאמים לחך הישראלי במחיר שווה ערך לכל כיס.  הסדרות מעוצבות בשפה עדכנית, תוך מתן כבוד למורשת היקב. הסדרות השונות מספקות מענה לחזון, ערכים וייעוד היקב, מעודדות הנאה מיותר רגעי יין בכל שלב בחיים, עם יינות איכותיים שפשוט טעים לשתות.  במהלך 2019 יעלו היינות על המדף והשפה המיתוגית החדשה הכוללת את לוגו המדליה המוזהבת יהפוך לסימן ההיכר של כרמל, מה שיצור בולטות ונראות אחידה בנקודות המכירה".

על ענף היין

ענף היין מגלגל כמיליארד ₪ בשנה, כ- 40 מיליון בקבוקים מיוצרים בכ- 300 יקבים בישראל, כאשר 6 יקבים גדולים מהם מרכזים כ- 85% מהפעילות. בשנים האחרונות חל גידול בצריכת היין, כ- 6 ליטר לנפש לשנה, עובדה הבאה לידי ביטוי גם בגידול במספר יקבי הבוטיק, למעלה מ- 250 יקבים (יקבים המייצרים פחות מ-100 אלף בקבוקים בשנה).

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

היקב ההיסטורי הגדול של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו. בין הסדרות המובילות של היקב: Selected, Private Collection, הסדרה האזורית ועוד.

בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנות של כמעט כל בית בישראל במשך כל השנים ומחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות. 

לעמוד היקב 

new Branding5new Branding4